Jump to content

GTA IV 100% probleem


ddevries

Recommended Posts

mijn probleem:

Ik heb van wikigta de 100% checklist uitgeprint en ben aan de slag gegaan.

Heb ik eindelijk alles gedaan en aangekruist, blijft me game progress op 98% staan!

Is er iemand die dit ook heeft? :?

(Ik heb geen cheats gebruikt maar wél een trainer, maar die heb ik ALLEEN gebruikt om de flying rats te vinden(dat was het laatste wat ik nog moest doen volgens de checklist))

Voordat ik de flying rats had gedaan stond me game progress op 95,50%.

Hoort dit? :?

HELP A.U.B. (want ik wil wel graag de 100% kunnen halen :duh: )

Link to comment
Delen op andere websites

mijn probleem:

Ik heb van wikigta de 100% checklist uitgeprint en ben aan de slag gegaan.

Heb ik eindelijk alles gedaan en aangekruist, blijft me game progress op 98% staan!

Is er iemand die dit ook heeft? :?

(Ik heb geen cheats gebruikt maar wél een trainer, maar die heb ik ALLEEN gebruikt om de flying rats te vinden(dat was het laatste wat ik nog moest doen volgens de checklist))

Voordat ik de flying rats had gedaan stond me game progress op 95,50%.

Hoort dit? :?

HELP A.U.B. (want ik wil wel graag de 100% kunnen halen :duh: )

Je speelt al vals, gemenerik.

Loop de checklist nog eens na. heb je alle activiteiten al gedaan? Alle auto's? Is er niet perongelijk een duif vergeten? Heb je wel alle zijmissies af?

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien je trainers kan installeren en gebruiken raad ik je aan om deze 100% Checklist Calculator te gebruiken. Dan zie je wat je nog moet doen, wat waarschijnlijk de Assassinations, Drug Deliveries, Exotic Exports, Stevie's Car Thefts of Races zal zijn.

drug deliveries waren 1 van de eerste dingen die ik had gedaan, assassinations ook al gedaan(1 van de laatste),exotic exports ook(ik heb die e-mail van brucie gekregen waarin staat dat ie me niet meer lastig valt), Stevie's car theft heb ik zelfs al 52 auto's ingeleverd om een beetje aan geld te komen( dus 22 na de verplichte), en van de races heb ik er al 20 gedaan.

Maar ik kijk wel even voor die calculator wat je adviseerde ^_^

Aangezien je trainers kan installeren en gebruiken raad ik je aan om deze 100% Checklist Calculator te gebruiken. Dan zie je wat je nog moet doen, wat waarschijnlijk de Assassinations, Drug Deliveries, Exotic Exports, Stevie's Car Thefts of Races zal zijn.

drug deliveries waren 1 van de eerste dingen die ik had gedaan, assassinations ook al gedaan(1 van de laatste),exotic exports ook(ik heb die e-mail van brucie gekregen waarin staat dat ie me niet meer lastig valt), Stevie's car theft heb ik zelfs al 52 auto's ingeleverd om een beetje aan geld te komen( dus 22 na de verplichte), en van de races heb ik er al 20 gedaan.

Maar ik kijk wel even voor die calculator wat je adviseerde ^_^

ik snap alleen die calculator niet helemaal :?

Dan kan ik het wel aanvinken maar dat heeft ook weer geen zin.

Aangezien ik nog 2% moet, MOET ik kiezen uit:

- drug deliveries

- races

- exotc exports

- assassinations

- stevie's car theft

is er ook een één of ander programmatje die het zelf nakijkt?

ik denk dat ik het probleem heb gevonden :dans: (hoop ik dan :duh: )

Op deze site staat dat ik ook Ileyna Faustin moet hebben bij de random characters.

Die heb ik dus nog NIET gedaan!

Ik kijk wel of ik alle random charcters kan doen(heb ik er ook gelijk weer een achievement bij :tu: )

ik denk dat ik het probleem heb gevonden :dans: (hoop ik dan :duh: )

Op deze site staat dat ik ook Ileyna Faustin moet hebben bij de random characters.

Die heb ik dus nog NIET gedaan!

Ik kijk wel of ik alle random charcters kan doen(heb ik er ook gelijk weer een achievement bij :tu: )

ik heb de 100%! :dans:

het waren dus toch de random characters. :D

kheb gelijk ook weer 2 achievements erbij. GEWELDIG! :D

thx voor de hulp _O_

RESPECT :klap:

>>> Door Hanneswasco: Vier berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg de 'Bewerk'-knop te gebruiken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...