Jump to content

Kan geen missies doen!


Jeffa_90

Recommended Posts

Hallo allemaal, :tu:

ik ben hier nieuw op de forum maar heb wel gelijk een vraag .. mischien dat het bekend is bij jullie.

Ik heb als laaste de missie: the puertorican connection gedaan en nu heb ik op mijn map als missie:

Een vraagteken van een unknown caller dat ik naar de pier moet komen om hem te ontmoeten nou ga ik naar de pier zie ik dat gele pijltje van missie ga erin staan en gebeurt er nikss ...

ook heb ik op me map nog een missie van D (volgens mij dimitri) bij 4 grote flatgebouwen zie ik daar ook het gele pijltje ga ik erin staan en gebeurt er ook niks .. verder zie ik geen missies die ik kan doen dusja zit nu vast..

Wie weet wat het is en kan me helpen ?

Alvast bedankt,

Jeffrey 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Bij die missie op de pier moet je op een bepaalde tijd komen,

Controleer eens of je bij de unknown caller (Francis Mcreary) een balkje ziet van je kan hem alleen tussen ... & ... ontmoeten etc

Link to comment
Delen op andere websites

D staat niet voor dimitri maar voor Dwaine forge denk ik

D is inderdaad Dwayne Forge.

Er zijn meerdere fouten over dit onderwerp gemeld. Want dat gebeurt bij meedere missies. Probeer het is met een auto. Start het spel opnieuw, Start PC opnieuw op. Doet het dat niet? Start een nieuwe Savegame. Sorry maar er zit niks anders op.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
D staat niet voor dimitri maar voor Dwaine forge denk ik

D is inderdaad Dwayne Forge.

Er zijn meerdere fouten over dit onderwerp gemeld. Want dat gebeurt bij meedere missies. Probeer het is met een auto. Start het spel opnieuw, Start PC opnieuw op. Doet het dat niet? Start een nieuwe Savegame. Sorry maar er zit niks anders op.

kan je het niet gewoon negeren???

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...