Jump to content

Werkt GTA 4 ook op windows 7


bolie

Denk je dat je met jou huidige computer en windows 7 GTA 4 kan spelen  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Zie boven

    • JA
      4
    • Nee
      0
    • Weet het niet zeker maar ik vol doe wel aan de huidige specs
      1


Recommended Posts

Over een jaar krijgen we windows 7 en daarbij vroeg ik mij af of GTA 4 daar ook op zou kunnen spelen. Wie heeft de beta versie daarvan en zou het kunnen testen.

Voor veel mensen is dit misschien ook wel belangrijk.

Dank namens iedereen.

GRZZ

Bewerkt: door bolie
Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je het niet kunnen spelen, het is namelijk zo: Bij nieuwere Windows kan je wel games spelen die op oudere draaien, maar bij oudere Windows kan je meestal niet games draaien die op nieuwere draaien...

P.S. Een vriend wilde een keer de SIMS 2 spelen met zijn superdure gamingpc, stond er: U pc is te goed voor deze game.

:puh:

Stanboy96 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom zou je het niet kunnen spelen, het is namelijk zo: Bij nieuwere Windows kan je wel games spelen die op oudere draaien, maar bij oudere Windows kan je meestal niet games draaien die op nieuwere draaien...

P.S. Een vriend wilde een keer de SIMS 2 spelen met zijn superdure gamingpc, stond er: U pc is te goed voor deze game.

:puh:

Stanboy96 :cya:

Hoezo onzin?!

Een nieuwe windows heeft vaak moeite met oudere programmas draaien, waarom? Omdat de structuur waarop iets word verhandeld bijvoorbeeld is verhandeld.

Het is dus eerder andersom, waarom zou ik naders bijvoorbeeld gta4 op mijn xp kunnen draaien?

Beide dingen zijn echt pure onzin, waarom zou sims 2 zo'n melding geven? hoe beter de pc hoe beter het spel zou draaien, wat ook wlel ogisch is.

Dus als je neit weet wat je lult of onzin wil lullen kan je beter niet posten of naar het off-topic gedeelte gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...