Harwood Butcher Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 He, ik krijg van mijn ouders eind van het schooljaar GTA IV. Maar, kan GTA IV wel op een pc met de volgende specs: Processor: Intel® Core™2 Duo CPU T5250 @ 1.50 (2 CPUs), ~1.5 GHz Geheugen: 2038 MB RAM De eis is 1,8 ghz. maar andere spellen die hogere specs nodig hebben kan ik ook gewoon probleemloos draaien. Geldt dat voor GTA IV ook? Iemand anders met 1,5 GHz of iets wat er op lijkt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 GTA IV's specs zijn understatements. Je computer kan IV niet lekker aan. De rest is wel sorta ok, maar je videokaart is ook belangrijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Aan die T zie ik al dat het een notebook is. Dat betekend dat je een relatief lage FSB hebt. Je processor is langzamer dan een desktop processor, wat het helemaal lastig maakt. GTA IV zal het waarschijnlijk heel slecht doen. GTA heeft een een Quad Core nodig wil je echt heerlijk erop kunnen spelen. Jij zal hem hem moeite kunnen opstarten. Vraag anders een nieuwe PC aan je ouders i.p.v. GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 juni 2009 Oh, das dan mooi kleaute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Oh, das dan mooi kleaute je hebt (volgens mij) minimaal 1.6 Ghz nodig. die had ik namelijk op mijn vorige pc en met patch 3 werkte ie op low Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Oh, das dan mooi kleaute je hebt (volgens mij) minimaal 1.6 Ghz nodig. die had ik namelijk op mijn vorige pc en met patch 3 werkte ie op low Minimaal is 1.8GHz, en daarop is GTA IV ook als dikke poep vooruit te branden. En daarbij is dit een laptop CPU, heeft een lagere bussnelheden en komt uit op een ~1.2GHz Desktop Core 2 Duo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Volgens mij zal je hem kunnen installeren en daarna terug deinstalleren en dat zal het zijn je laptop is verouderd, ( de mijne ook hoor) maar ja niets aan te doen. Even wachten en dan investeren in een degelijke notebook. Na ongeveer alle tweaks te proberen kan ik hem spelen ik heb 2GB ram en een 512mb videokaart maar een 1,8GHZ dual core CPU. Ik draai hem aan 8FPS maar door de tweaks lijkt het veel sneller. Lang leve gezichtsbedrog. grtz Tom Bewerkt: 21 juni 2009 door ~Victorious~ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.