Jump to content

GTA IV, op deze pc?


Harwood Butcher

Recommended Posts

He, ik krijg van mijn ouders eind van het schooljaar GTA IV.

Maar, kan GTA IV wel op een pc met de volgende specs:

Processor: Intel® Core™2 Duo CPU T5250 @ 1.50 (2 CPUs), ~1.5 GHz

Geheugen: 2038 MB RAM

De eis is 1,8 ghz. maar andere spellen die hogere specs nodig hebben kan ik ook gewoon probleemloos draaien.

Geldt dat voor GTA IV ook?

Iemand anders met 1,5 GHz of iets wat er op lijkt?

Link to comment
Delen op andere websites

Aan die T zie ik al dat het een notebook is. Dat betekend dat je een relatief lage FSB hebt. Je processor is langzamer dan een desktop processor, wat het helemaal lastig maakt. GTA IV zal het waarschijnlijk heel slecht doen. GTA heeft een een Quad Core nodig wil je echt heerlijk erop kunnen spelen. Jij zal hem hem moeite kunnen opstarten.

Vraag anders een nieuwe PC aan je ouders i.p.v. GTA IV. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Oh, das dan mooi kleaute

je hebt (volgens mij) minimaal 1.6 Ghz nodig. die had ik namelijk op mijn vorige pc en met patch 3 werkte ie op low

Minimaal is 1.8GHz, en daarop is GTA IV ook als dikke poep vooruit te branden. En daarbij is dit een laptop CPU, heeft een lagere bussnelheden en komt uit op een ~1.2GHz Desktop Core 2 Duo.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij zal je hem kunnen installeren en daarna terug deinstalleren en dat zal het zijn je laptop is verouderd, ( de mijne ook hoor) maar ja niets aan te doen. Even wachten en dan investeren in een degelijke notebook.

Na ongeveer alle tweaks te proberen kan ik hem spelen ik heb 2GB ram en een 512mb videokaart maar een 1,8GHZ dual core CPU. Ik draai hem aan 8FPS maar door de tweaks lijkt het veel sneller.

Lang leve gezichtsbedrog. :puh:

grtz

Tom

Bewerkt: door ~Victorious~
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...