Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Op de PS2 kan je niet zien welke versies er zijn, want er is maar eentje, en die gebruik jij volgensmij!? ^_^

(Of heb ik het mis :-( )

Geplaatst:

klopt, klopt, maar alleen voor de computer:

1.00: normaal, gewoon te modden

1.01: wel te modden, maar de hotcoffee mod is geblokkeerd(?) ik weet dit niet zeker*

2.00: helemaal niet te modden, en bij het installeren van mods, zal het spel niet kunnen opstarten.

bij de ps2 kan je *moeilijk(?)* modden, dus is dit neit nodig, en is er aleen een v.1

Geplaatst:

Totaal fout er zijn ook verschillende versies voor de PS2.

Namelijk: De platinum versie en de originele.

(Dan heb je ook nog de PAL en de NTSC maar dat heeft enkel invloed op je TV (Bv. NTSC werkt vaak niet op oude TV's.))

Om terug op de platinum en de originele versie te komen:

Savegames van de platinum versie werken niet op de originele versie en omgekeerd.

Trouwens als je de platinum versie hebt,heb je een zilver PS2 doosje,anders gewoon het gewone SA doosje.

Dus ja er zijn verschillende versies voor de PS2 versie van SA. ;)

Mvg,PVMOAK.

Edit: Om terug te komen over het modden (Waar de heer m.o.d boven mij over begon :puh: ),dit is mogelijk maar dan moet je de SA disc opnieuw branden (en dus ook een omgebouwde PS2 hebben,anders kan je de disc niet afspelen.) dit is niet illigaal als je de originele disc hebt (Het ombouwen van een PS2 is wél illigaal. ;) ),maar dit zal op dit forum toch illigaal ervaren worden aangezien wij niet kunnen weten of je daadwerkelijk de originele disc hebt. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...