Jump to content

A Revengers Tragedy


jorry95

Recommended Posts

Bij de missie "A Revengers Tragedy" kom ik maar niet aan boord van de annihilator van Jacob te komen. Ik heb alles geprobeerd(ook de dingen die de walkthrough) om het te halen, maar hij raakt steets even het water en vliegt weg omdat ik niet optijd onder heb kom :( .

Kan iemand helpen wat ik will erg graag deze missie uitspelen zodat ik Liberty city minute kan halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is een missie die erg vaak fout gaat bij leden hier op GTAForum. Je moet hele korte bochten nemen, volledig op de weg concentreren en op niks anders. Schiet vooral niet op ze en wissel één keer van rijbaan als zij het ook doen. Schiet absoluut niet. Dit is nergens voor nodig, je hebt alleen volle concentratie nodig. Oefen anders het rijd op gras en zandwegen even ergens met een Huntley Sport. Dit kan het makkelijker maken in de missie. Oefen ook op U-bochten. Als je dat onder de knie hebt start je de missie. Doe hetzelfde als waar je op hebt geoefend. Dan zal het wel beter gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Welke console gebruik je,

op de Xbox 360 & PlayStation 3 moet het niet zo super moeilijk zijn

Op de pc lijkt het me ook geen pretje met al die toetsen,

Wat je dan zou kunnen doen is een Xbox 360 controller aanschaffen en die aansluiten op de computer want dit zal het Gamen makkelijker maken je kan verschillende games spelen met een Xbox 360 controller op de computer

Lijkt mij persoonlijk veel fijner :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Visser, hij heeft het over het helikopter deel :7. Ik snap eigenlijk het probleem niet. Als je op tijd de Ramp op vaart moet alles niet zo'n groot probleem zijn. Wanneer je aan de heli hangt moet je snel een paar keer achter elkaar op Kruisje (PS3) of A (XBOX 360 ) drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

hay ik heb het zelfde probleem.

alles gaat makkelijk en ben zo door het eerste stuk van de missie heen.

maar wat ik eerst had was dat als ik in de boot wilde stappen ontplofte die al voor ik de motor had gestart.

en nu heb ik al zoon 8× het probleem dat als ik onder de heli vaar en op A moet drukken dat hij al ontploft voor dat ik er in zit.

en het is niet dat ik te langzaam ben ik heb nu alles geprobeerd maar sneller lukt niet.

wat kan nog een oorzaak zijn.

want na zoon 8× ben ik het wel zat aan het worden :(

en het kost me ook nog aardig wat geld (en ja ik kan hem ook weer gaan laden steeds maar dat duurt nog langer.)

ik hoop dat mensen het uit mijn verhaal beter kunnen begrijpen

en alvast heel erg bedankt

grtz chris

ben net weer even de missie opnieuw aan het doen en nu heb ik al weer 2 keer dat ik op de boot klim en net wil gaan zitten en dan weer BOOM.

ik weet het even niet meer en als je deze missie niet doet dan blijft die gozer ook maar bellen heel irritant.

is er geen andere uitweg ?

help me nu word ik echt wanhopig ;)

Bewerkt: door san andreas freak
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

ik zit ook aan a revengers tragedy, maar telkens ik onder littlje jacob zen heli moet komen, geraak ik er niet optijd!

het is nu al de derde keer dat ik het voorheb en begin het toch wel beu te worden.

ik vaar zo snel ik kan en met zo weinig mogelijk bochten, maar toch haal ik het net niet voor hij eventjes het water raakt en optrekt.

plz help!!!

grtz

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...