djaa Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 kan je ook mods downlaoden voor gta vice city op de xbox zo ja waar dan dat wou ik effe weten Reageren
Yohan Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 kan je ook mods downlaoden voor gta vice city op de xbox zo ja waar dan dat wou ik effe weten Dit lijkt me idd niet mogelijk zoals Bombermen al zei... Het zal miss wel mogelijk kunnen zijn aangezien je je PC en Xbox kan koppelen alleen er zijn geen mods voor de Xbox sorry jongen maare de pc versie GTA VC is ook nie meer zo duur duz.. (das een idee.. ) Reageren
djaa Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 maar zou dat dan niet kunnen dat je zo iets speciaals moet maken Reageren
Eclipse Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Volgens mij is het wél mogelijk om te modden op de Xbox. Je hebt er wel een patch voor nodig als ik het niet mis heb. Je kan beter op het engelse forum verder gaan kijken want daar kunnen ze je het veter uitleggen en meer informatie geven. Reageren
djaa Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 ik dach ook dat het mogelijk was omdat xbox een harde schijf heeft ik ga wel verder met het engelse forum Reageren
djaa Geplaatst: 8 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) kan iemand mij helpen met de engelse forum ik kan niet zo goed engels dus kan iemand mij helpen??? :unsure: Bewerkt: 8 juli 2005 door azibit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.