Jump to content

Free Mode Talk

PowerPats

Recommended Posts

Nou in dit topic kan je kletsen over wat je zoal in Free Mode doet, want dat is toch mijn favoriete spelmode, en het is altijd leuk om een beetje ervaringen uit te wisselen, of te vertellen over een nieuw soort activiteit die je doet bij Free Mode, want de mogelijkheden zijn eindloos.

Nou ik begin wel, Allereerst vind ik het zeer jammer dat free mode een soort 2de deatmatch is geworden. er zijn altijd van die noobs die behalve gewoon lol willen hebben, Iedereen neerschieten enz, Gelukkig zijn er ook zat spelers die normaal doen. Meestal spawn ik met andere spelers op het vliegveld, en dan gaan we met de heli naar Alconquin waar we de sultan gaan halen. daarmee rijden we heel voorzichtig weer terug naar het vliegveld en dan houden we altijd races op de startbaan. Soms valt er iemand om en dan botsen wij tegen hem aan zodat zijn auto weer rechtop staat. En ook al communiceer je niet echt met elkaar via headsets. Je kan elkaar nog steeds goed begrijpen en het is dan ook meestal erg gezellig.

Nu jullie,

Delen op andere websites

Ach, dat deed ik eerst ook voor de nieuwe patch, nu kan ik niet meer op MP omdat er een gemod bestand inzet terwijl ik geen flauw idee heb waar die ergens zit, word herinstalleren xD

Maar wat doe ik in Free Mode, Pff, ik denk gewoon beetje racen, Rotterdam Tower Glitch, Dragrace's

Elkaar (Soms) Afslachten :puh: , dat was het wel zo'n beetje

Delen op andere websites

GTA IV Free Mode speel ik de laatste tijd alleen maar. Er is altijd wel iets (anders) te doen. Racen, deathmatch (wapens liggen er niet voor niets), stunten etc.

Het vliegveld vind ik de leukste plek. Goede race mogelijkheden, kortbij de heli's en het wordt ook niet saai, want iedereen zit kort bij elkaar ^_^

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ik gebruik free mode meestal om beetje random dingen te doen zoals swing set glitch en een appartement in gaan en dan van het trappenhuis naar beneden te springen. Maar als het airport is en er komt zon malloot aan met zn heli pak ik er zelf een en crash ik volop in hem ^_^ .

Delen op andere websites

soms is free mode = deatmatch

Dat haat ik

Maar ik doe ook vaak stunts op airport met die mini schansjes meestal flips maken op nrg ofzo.

Zorg dan dat je een freemode joined of start met Friendly fire off. Dan kunnen anderen je niet afknallen.. :engel:

Delen op andere websites

Dat haat ik

Maar ik doe ook vaak stunts op airport met die mini schansjes meestal flips maken op nrg ofzo.

Zorg dan dat je een freemode joined of start met Friendly fire off. Dan kunnen anderen je niet afknallen.. :engel:

ja maar soms is het ook leuk :)

Delen op andere websites

Dat haat ik

Friendly fire off met RPG :')

Delen op andere websites

Dat haat ik

rpg ? was da :)

Bewerkt: door jardintje12
Delen op andere websites

Dat haat ik

rpg ? was da :)

Nee niet RPG mode maar die rocket launcher.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...