paul007 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik race altijd met andere gasten op de startbaan met vaak een sportauto. We zijn dan met z'n 3en waarbij de 3e persoon in het midden staat en een startshot afvuurt (wapens in Free Mode zijn toch nog ergens goed voor!). En als er dan toch iemand is die denkt de race te verknallen door met een gevechtshelikopter ons te achtervolgen en te beschieten, improviseren we altijd een beetje tijdens de race. Als die persoon dan nog steeds doorgaat krijgt die het te verduren... We killen hem dan zo vaak en zo hard en genadeloos dat die op een gegeven moment stopt en huilend naar z'n moeder rent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 11 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2009 Ik race altijd met andere gasten op de startbaan met vaak een sportauto. We zijn dan met z'n 3en waarbij de 3e persoon in het midden staat en een startshot afvuurt (wapens in Free Mode zijn toch nog ergens goed voor!).En als er dan toch iemand is die denkt de race te verknallen door met een gevechtshelikopter ons te achtervolgen en te beschieten, improviseren we altijd een beetje tijdens de race. Als die persoon dan nog steeds doorgaat krijgt die het te verduren... We killen hem dan zo vaak en zo hard en genadeloos dat die op een gegeven moment stopt en huilend naar z'n moeder rent. ja, kan soms irritant zijn he! die vervelende helikopters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Milanovski Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Free mode speel ik niet meer zo veel. Eerst speelde ik het heel veel met vrienden maar die zijn op vakantie, dus nou zit ik opgescheept met randdebielen die je doodschieten en in de headset gillen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 16 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 augustus 2009 Free mode speel ik niet meer zo veel.Eerst speelde ik het heel veel met vrienden maar die zijn op vakantie, dus nou zit ik opgescheept met randdebielen die je doodschieten en in de headset gillen. Ja, die engelse tieren in je headset, echt irritant, ik doe in free mode, beetje glitchen(schommelglitch) rondrijden, nieuwe plaatsen zoeken enzo, je kan zo veel doen! :) >>> Door Svenie: Je zou in het vervolg beter eens kijken of je hier nog niet gepost hebt, want op pagina 1 heb je ons hetzelfde al eens verteld.<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Soulreaver Geplaatst: 17 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 augustus 2009 Ik race altijd met andere gasten op de startbaan met vaak een sportauto. We zijn dan met z'n 3en waarbij de 3e persoon in het midden staat en een startshot afvuurt (wapens in Free Mode zijn toch nog ergens goed voor!).En als er dan toch iemand is die denkt de race te verknallen door met een gevechtshelikopter ons te achtervolgen en te beschieten, improviseren we altijd een beetje tijdens de race. Als die persoon dan nog steeds doorgaat krijgt die het te verduren... We killen hem dan zo vaak en zo hard en genadeloos dat die op een gegeven moment stopt en huilend naar z'n moeder rent. ja, kan soms irritant zijn he! die vervelende helikopters. gewoon dan zelf helikopter pakken en erop invliegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jorisgtalcs Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Free mode is leuk maar je moet wel uitkijken waar je rijd hoor ik krijg vaak genoeg mensen achter me aan die me dood wilen heben. en je kan niet altijd richten dat vind ik wel iritand want dat speelt niet leker. weet je wat ik is ga doen als ik met ienmand in de auto zit ik ga keihard op een tankstation afrijden en dan stap ik snel uit de auto en boem dood is ie. hahahahahaha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 20 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2009 Offtopic: Zijn er ook auto's en personen in multiplayer? Of is het ghost town? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.