RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Hey, ik heb een hele mooie base op MTA gemaakt, nu wil ik hem graag in mijn server hebben. Hoe doe ik dat? Ik heb er ook een gate in gedaan Ik zou ook graag een gatecode erin willen. Dat bijvoorbeeld team 8 alleen /open kan doen. Wie kan my helpen? Hartelijk dank! Reageren
David22 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 MTA naar SA-MP kan via deze site. Voor gates, kijk even naar deze tutorial, beetje onderaan. Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Hey, ik heb een hele mooie base op MTA gemaakt, nu wil ik hem graag in mijn server hebben.Hoe doe ik dat? Ik heb er ook een gate in gedaan Ik zou ook graag een gatecode erin willen. Dat bijvoorbeeld team 8 alleen /open kan doen. Wie kan my helpen? Hartelijk dank! Kyk, ik heb de gate via MTA er al in gezet, hoe krijg ik dan de coördinaten van mijn gate? Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 heel simpel die converter zie link die david22 plaatste, je upload de map en hij zet hem om in een samp code, als je het toch seleteerde Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 heel simpel die converter zie link die david22 plaatste, je upload de map en hij zet hem om in een samp code, als je het toch seleteerde Ja de base wil er wel in, maar hoe zit dat met de gate codes, hoe krijg ik die coördinaten en hoe zorg ik ervoor dat DEZE gate omhoog en naar beneden gaat wanneer ik /open /close doe. Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 als de gate erin staat is het niet echt moeilijk, je gebruikt moveobject en vult zijn volgende coördinaten in, misschien kan je in je server kijken hoe die poort staat op de radar zodat je mooi kan bepalen naar wat de X of Y coördinaten moet veranderd worden, anders zet je in mta dezelfde gate nog eens maar dan op de plek waar die ene naartoe moet, en convert je weer en heb je de coördinaten, bij het naar boven of onder gaan wijzig je met moveobject de z-as MoveObject Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) als de gate erin staat is het niet echt moeilijk, je gebruikt moveobject en vult zijn volgende coördinaten in, misschien kan je in je server kijken hoe die poort staat op de radar zodat je mooi kan bepalen naar wat de X of Y coördinaten moet veranderd worden, anders zet je in mta dezelfde gate nog eens maar dan op de plek waar die ene naartoe moet, en convert je weer en heb je de coördinaten, bij het naar boven of onder gaan wijzig je met moveobject de z-asMoveObject Oke dit zijn de coördinaten van de gate: CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Nu moet hij nog open en dicht. Kan jy my de MoveObject code geven? Bewerkt: 14 juni 2009 door RRGangstertje Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 als de gate erin staat is het niet echt moeilijk, je gebruikt moveobject en vult zijn volgende coördinaten in, misschien kan je in je server kijken hoe die poort staat op de radar zodat je mooi kan bepalen naar wat de X of Y coördinaten moet veranderd worden, anders zet je in mta dezelfde gate nog eens maar dan op de plek waar die ene naartoe moet, en convert je weer en heb je de coördinaten, bij het naar boven of onder gaan wijzig je met moveobject de z-asMoveObject Oke dit zijn de coördinaten van de gate: CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Nu moet hij nog open en dicht. Kan jy my de MoveObJect code geven? Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) als de gate erin staat is het niet echt moeilijk, je gebruikt moveobject en vult zijn volgende coördinaten in, misschien kan je in je server kijken hoe die poort staat op de radar zodat je mooi kan bepalen naar wat de X of Y coördinaten moet veranderd worden, anders zet je in mta dezelfde gate nog eens maar dan op de plek waar die ene naartoe moet, en convert je weer en heb je de coördinaten, bij het naar boven of onder gaan wijzig je met moveobject de z-asMoveObject Oke dit zijn de coördinaten van de gate: CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Nu moet hij nog open en dicht. Kan jy my de MoveObJect code geven? Ik zal hem even voor je maken, maar dan moet je wel eerst de coördinaten geven van de gate die er staat als hij dicht is ik neem aan dat die coördinaten die jij stuurde de gate is die open staat? EDIT: Ik zal wel zien, ik zal nu even voor je het script maken, hij zal langs links of rechts (zie ik nog wel) open gaan, als je hem naar boven of naar onder wil laten opengaan verander je alleen z en zet je die x of y terug juist EDIT2: het scriptje is klaar maar niet uitgetest, dat van die teams zal je zelf moeten doen omdat ik niet echt weet hoe jij je teams in elkaar zet. Bovenaan: new basegate; in GameModeInit: of FilterScriptInit: basegate = CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Bij OnPlayerCommand: if(strcmp("/close", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); return 1; } if(strcmp("/open", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1265.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); return 1; } ik hoop dat je hier wat aan hebt. Bewerkt: 14 juni 2009 door megadreams Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 als de gate erin staat is het niet echt moeilijk, je gebruikt moveobject en vult zijn volgende coördinaten in, misschien kan je in je server kijken hoe die poort staat op de radar zodat je mooi kan bepalen naar wat de X of Y coördinaten moet veranderd worden, anders zet je in mta dezelfde gate nog eens maar dan op de plek waar die ene naartoe moet, en convert je weer en heb je de coördinaten, bij het naar boven of onder gaan wijzig je met moveobject de z-asMoveObject Oke dit zijn de coördinaten van de gate: CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Nu moet hij nog open en dicht. Kan jy my de MoveObJect code geven? Hardstikke bedankt, het werkt! maar hoe kwam je nou aan deze code: Ik zal hem even voor je maken, maar dan moet je wel eerst de coördinaten geven van de gate die er staat als hij dicht is ik neem aan dat die coördinaten die jij stuurde de gate is die open staat? EDIT: Ik zal wel zien, ik zal nu even voor je het script maken, hij zal langs links of rechts (zie ik nog wel) open gaan, als je hem naar boven of naar onder wil laten opengaan verander je alleen z en zet je die x of y terug juist EDIT2: het scriptje is klaar maar niet uitgetest, dat van die teams zal je zelf moeten doen omdat ik niet echt weet hoe jij je teams in elkaar zet. Bovenaan: new basegate; in GameModeInit: of FilterScriptInit: basegate = CreateObject(980, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 0.0000, 0.0000, 180.0000); Bij OnPlayerCommand: if(strcmp("/close", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); return 1; } if(strcmp("/open", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1265.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); return 1; } ik hoop dat je hier wat aan hebt. Hardstikke bedankt, het werkt! maar hoe kwam je nou aan deze code: MoveObject(basegate, 1265.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); Want als ik dat weet, kan ik de volgende Gate helemaal zelf doen Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal. Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. CreateObject(980, 1261.021729, -2045.422607, 61.167709, 0.0000, 0.0000, 180.0000); << ik heb die code, ik wil die graag naar boven en naar beneden doen, wat is dan de code? want die ik nu heb, werkt niet, als ik /open doe, gaat ie schuin en als ik /close doe, gaat nie niet goed dicht Reageren
Big Boss Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 MoveObject(objectid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:speed); _______________________________________^^^^^^^ Reageren
Megadreams Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 dan is het bij OnPlayerCommand gewoon dit: if(strcmp("/close", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1261.540283, -2048.456543, 61.090889, 5.0); return 1; } if(strcmp("/open", cmdtext, true) == 0) { MoveObject(basegate, 1261.540283, -2048.456543, 66.090889, 5.0); return 1; } als je nu /open gebruikt gaat die naar boven gebruik je /close gaat die vanzelfsprekend naar beneden. Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil graag (Boven - Onder) verschuiven. waar kan ik het nieuwe 3e getal dan vinden? Ty voor de goeie uitleg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.