Timske Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil graag (Boven - Onder) verschuiven. waar kan ik het nieuwe 3e getal dan vinden? Ty voor de goeie uitleg Gewoon een paar coordinaten veranderen.. misschien eentje voor de punt ofso.. Reageren
David22 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Even voor de duidelijkheid, dit is de syntaxis voor MoveObject: MoveObject(objectid, X, Y, Z, snelheid); Voor meer informatie over de X, Y en Z moet je even de post van Big Boss bekijken. Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil het 3e getal veranderen, maar in wat moet ik het veranderen? Reageren
David22 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Als je de gate over de x-as (Oos - West) wil verschuiven, verander je het 1ste getal.Als je de gate over de y-as (Noord - Zuid) wil verschuiven, verander je het 2de getal. Als je de gate over de z-as (Boven - Onder) wil verschuiven, verander jet het 3de getal. Ik wil het 3e getal veranderen, maar in wat moet ik het veranderen? Da's een kwestie van gewoon even experimenteren . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.