Jump to content

Modern Warfare verfilming

Modern Warfare verfilming  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Zou jij die gaan kijken?

• Ja
      18
    • Misshcien
      7
    • Nee
      4
    • Modern Warfare??
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Interessant artikel van IGN.com. De Amerikaanse website gelooft namelijk heilig in een verfilming van de Modern Warfare games. Het redactieteam ging alvast achter de regisseur, verhaal en de acteurs van Modern Warfare: The Movie. Zo moet Paul Greengrass, bekend van The Bourne Ultimatum, de boel gaan filmen, schrijver Robert Mark Kamen het verhaal aan elkaar plakken en de Brit Robert Carlyle (onder andere gespeeld in Harry Potter) de rol van Captain Price gaan vertolken. Klinkt heel spannend. Welke producent durft het aan? Klik hier om het artikel te lezen.

modern-warfare-the-movie-20090603071118312.jpg

Wat vind jij ervan?

Geplaatst:

Het zou vet zijn als ze MW zouden verfilmen. :Y De korte compaign zou nu wel van pas komen, want dan hoef je niet veel weglaten. Als ze het gaan doen dan ik hoop wel dat ze het niet verkloten zoals bijvoorbeeld het was gebeurd met Resident Evil. Ik denk wel dat ze dan alleen de SAS missies zouden gebruiken en misschien beetje van Marines, want die van SAS zijn meer geschikt voor een film, van Marines zouden ze denk ik alleen de laatste gedeelte gebruiken (Schok and Awe) met nog een stukje dat je de TV station bestormt (alleen het einde), want de rest heeft niet veel te maken met de storyline en ze moeten iets weglaten anders krijg je een film van 8 uur lang. We zouden ook eindenlijk achterkomen hoe Jackson eruitziet. ^_^

PS: Die vent op de foto lijkt echt op Price alleen nog de beroemde snor van Price erbij en dan krijg je Captain Price in real life.

Geplaatst:

Zou wel nais zijn.

En van CoD4 zijn al filmpjes gemaakt van elk deel.

(in deze link komen nog meer fimpjes van dezelfde serie, al het bovenstaande zijn losse filmpjes)
Geplaatst:

Ik ga hem vast ook kijken, maar ik hoop dat ze niet precies de storyline kopieren maar ook wat erbij verzinnen.

Geplaatst:

mij lijkt het wel vet, maar ik ben bang dat ze best wel wat weg moeten laten halen anders krijg je een film van 8 uur.

Geplaatst:
mij lijkt het wel vet, maar ik ben bang dat ze best wel wat weg moeten laten halen anders krijg je een film van 8 uur.

Ja dat is waar, de film duurt denk ik MAXIMAAL 2,5 uur.

Geplaatst:

''We hebben een overhyped bagger spel, kom we maken er een film van.'' Knetter gek, die gasten bij IGN.

Geplaatst:
''We hebben een overhyped bagger spel, kom we maken er een film van.'' Knetter gek, die gasten bij IGN.

Overhyped bagger spel? Dude, dit spel wordt nu nog meer gespeeld dan menig ander spelletje.

Geplaatst:

Dat alleen jij 24/7 newground flash spelletjes speelt betekent niet dat de rest kak is. Call of Duty 4 is gewoon epic. Ik vond CoD4 al epic voordat hij officieel als epic werd bestempeld.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Dat alleen jij 24/7 newground flash spelletjes speelt betekent niet dat de rest kak is. Call of Duty 4 is gewoon epic. Ik vond CoD4 al epic voordat hij officieel als epic werd bestempeld.

Ja idd, ik vind CoD4 een van de beste FPS naast Killzone 2. Absoluut niet overhyped. Wat een onzin!

Geplaatst:

De film lijkt me niks. Want als er een film komt, komt Uwe Boll met zijn strakke lederhosen naar voren geschoven :duh: . Vreselijke regisseur (al was Postal wel goed).

Maar als ik die crew zie lijkt het me wel wat. Een echte brit natuurlijk, kweet niet of die acteur een brit is, heb namelijk nooit Harry Snotter gezien.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...