thegangsta14 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Hoi, ik heb gta IV maar ik wil het graag online doen (voor op de pc). Weet iemand waar ik multiplayer kan downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 juni 2009 Dit topic hoort beter thuis in de Multiplayer fora, bij deze verplaatst. GTA IV heeft een ingebouwde online functie, en je hoeft dus geen extern programma te downloaden. Als je ingame bent moet je gewoon je GSM openen (met het pijltje naar omhoog) en Multiplayer selecteren. Dan selecteer je Player of Ranked Match en kan je een spel kiezen. Meer info vind je hier. Veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bobba2142 Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 of ff w8ten tot ik zo ver ben ;P begin is er al check Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 22 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2009 of ff w8ten tot ik zo ver ben ;Pbegin is er al check Wat stelt dat voor? GTA IV heeft dedicated servers, niet servers die door spelers gehost kunnen worden.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.