josie Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ik heb een tekening in msn gemaakt in het ene gespreksvenster. Dat zeg ik tegen iemand anders en die wil de tekening ook zien. Hoe kan ik die dan zonder het overnieuw te tekenen die ander ook laten zien?? Reageren
-Niels- Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 Ik heb een tekening in msn gemaakt in het ene gespreksvenster. Dat zeg ik tegen iemand anders en die wil de tekening ook zien. Hoe kan ik die dan zonder het overnieuw te tekenen die ander ook laten zien?? Volgens mij is dat niet mogelijk. Maar selecteer de tekening, dat er een vierkant om heen komt. Niet blauw, maar wit, met grijze lijntjes er om heen. En dan CTRL + C en dan naar die andere venster en CTRL + V. Khoop dat het lukt Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 of print screen en dan opslaan in paint en zo verzenden... Reageren
THUNDER Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 waar kan je dat programma eigenlijk downloaden? :blink: Reageren
Silverwing Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 waar kan je dat programma eigenlijk downloaden? :blink: Gebruik eens Google,daar zal je het vast wel vinden. Reageren
josie Geplaatst: 23 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2005 Als je msn 7.0 hebt (geen beta). Zie je in een gespreksvenster er onder een potloodje. Klik daar op. Als het meteen opent is er niks aan de hand. Anders kijk hier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.