Jump to content

100% savegame?


thom2212

Recommended Posts

hallo,

ik wil graag dat mijn gta SA helemaal uitgespeeld is.

nu heb ik al een paar keer geprobeerd om een savegame te downloaden en in het spel te zetten, maar die werken niet. als ik dan op die savegame klik, sluit GTA SA af. weet iemand waar dit aan ligt? of weet iemand een makkelijke tut om een 100% savegame in mijn spel te zetten? ik heb gewoon gedaan wat er in de ReadMe stond, maar het lukt niet. ik heb bij mijn GTA SA user files de bestandjes : gta_sa.set, en GTASAsf1.b staan, en de mapjes gallery en user tracks.

kan iemand me plz helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit het spel DIRECT af nadat je op een savegame hebt geklikt, of na het laden van het spel?

Als het direct afsluit, is dit namelijk niet een normaal geval. Als het na het laden pas afsluit, heb je een verkeerde versie savegame.

Je moet dus ook de goede versie downloaden, hoe dat zit vind je hier. Bij een verkeerde versie, zal het inderdaad niet werken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

bedankt remi-x voor je snelle reactie.

mijn spel sluit inderdaad pas na het laden af.

dat van die versies weet ik ook, ik heb versie 1.

weet jij misschien waar ik een 100% savegame gta SA V1 kan downloaden?

alvast bedankt,

Link to comment
Delen op andere websites

jammergenoeg doet hij het niet, ik krijg weer dat hij afsluit nadat ik een savegame heb aangeklikt en geladen heb.

toch weet ik zeker dat ik V1 heb, en trouwens een savegame van V2 doet het ook niet.

plz help!

Link to comment
Delen op andere websites

Heren,

Als ik de 100% savegame erop wil zetten, lukt dat. Het spel herkent de savegame ook (missienaam: freeway ofzo?) maar als ik dan laat, dan begint het spel helemaal van voor af aan, met andere woorden: hij laad de hele savegame niet ofzo? Voor iemand herkenbaar, en wat moet ik doen? Ik durf niet te zeggen of ik V1 of V2 heb. Ohja, ik heb de andere posts gezien met zelfde probleem maar die oplossingen helpen niet.

Gr Maurice

Bewerkt: door Mauriceº
Link to comment
Delen op andere websites

Het is niet moeilijk hoor, om erachter te komen hoe je erachter komt of je V1 of V2 hebt ;) Kijk maar:

Versie Informatie



Welke versie Savegame kan ik downloaden?

Savegames komen voor in twee versies: V1 en V2, mits er geen modificaties zijn toegepast. Om er achter te komen welke versie savegame jij nodig hebt moet je even kijken in de map

Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script, klik daar met de rechtermuisknop op het bestand Script.IMG en selecteer 'Eigenschappen'. Kijk nu naar de grootte van dat bestand.

Is het bestand 568 Kb groot dan kan je alleen versie 1 savegames laden.

Is het bestand 562 Kb groot dan kan je alleen versie 2 savegames laden.

Nu weet je dus welke versie savegames jij nodig hebt.

Nu weet je dus welke versie savegames jij gebruikt, en of jij modificaties kan toepassen.

Zie ook de tut van Jow Tommy Verceti: [Hoe kan je van beide versies de savegame spelen]

:)

Als jij een verkeerde versie Savegame hebt, kan inderdaad dit probleem voorkomen. Of het spel sluit zelf na het laden af of loopt dan vast, of je begint van voor af aan.

Bewerkt: door Remi-X
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...