pimios Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Ik wist vroeger wel hoe je het kreeg, volgens mij iets met filter maar ik ben het vergeten Ik bedoel dus die balken aan de achterkant hoe die zo komen. Want je moest zo beginnen en dan iets met filter Bewerkt: 14 juni 2009 door pimios Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Ik wist vroeger wel hoe je het kreeg, volgens mij iets met filter maar ik ben het vergeten Via Filter > Disort > Polar Coordinates. Onthoud overigens wel dat de lijnen verticaal moeten staan, en niet horizontaal zoals in het voorbeeld. Reageren
pimios Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Ik wist vroeger wel hoe je het kreeg, volgens mij iets met filter maar ik ben het vergeten Via Filter > Disort > Polar Coordinates. Onthoud overigens wel dat de lijnen verticaal moeten staan, en niet horizontaal zoals in het voorbeeld. Thnx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.