Jump to content

Multiplay??


patriot

Recommended Posts

ja dat bedoel ik ... maar MTA is toch online :huh:

Ja, MTA is online MultiPlayer. Maar MTA is niet van RockStar, maar een MOD. Hierdoor zal het nooit de mogelijkheden en de stabiliteit hebben die Rockstar zou kunnen bieden als ze online mutiplayer gingen inbouwen.

Rockstar zelf zal geen multi-player maken in de PC versie van SA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    11

  • PatrickW

    5

  • Typhoon

    4

  • Silverwing

    2

maar ik heb gelezen dat R* niet de MOD maakt of MTA maar dat doen een paar andere mensen

(Patrickw)

Ja, MTA is online MultiPlayer. Maar MTA is niet van RockStar, maar een MOD.

Dat had partrick al gezegt.

Multiplayer lijkt me maar ingewikkelt voor gta san. <_<

Bewerkt: door Levi_16
Link to comment
Delen op andere websites

als je nagaat hoe groot San andreas is... en dan nog een multiplay? dan crasht dat hele spel ;);)

toch lijkt het me leuk om online te spelen... omdat je elkaar dan moelijker kan pakken omdat het ZOOOO ENORM GROOT is

de een pakt het vliegtuig terwijl de andere de boot neemt als dat zou kunnen

of ze moeten slim zijn geweest om dat weg te laten i.v.m. de moeilijkheid... zal wel flauw zijn als je elkaar niet kunt pakken omdat de 1 toch altijd maar wegvliegt ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

als je nagaat hoe groot San andreas is... en dan nog een multiplay? dan crasht dat hele spel ;);)

Dit is echt onzin hoor, dat heeft niets met de grootte van SA te maken.

De eerste SA multiplayer versies zullen nog wel niet zo stabiel zijn als de huidige MTA voor VC, maar die waren in het begin ook niet erg stabiel.

Maar 1 ding staat wel vast ook voor SA komen er Multiplayer MODS....

Link to comment
Delen op andere websites

man... vice city ging al iets moeizaam en Sa is 4 tot 6keer zo groot als heel vice city dus je wou zeggen dat dat soepeltjes verloopt?

ligt maar net aan hoe ze die mod maken... wat ze weglaten en wat ze erin doen toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, natuurlijk, maar het enige wat ik gezegt heb, is dat de grootte van SA er niet toe doet. De engine laat namelijk alleen de directe omgeving van de speler zien, en wat er zich buiten het gezichtsveld van de speler bevindt, heeft geen invloed op de performance.

Natuurlijk moet SA zelf sowieso soepel lopen op je PC, voordat je aan een multiplayer mod moet denken, want met de extra actors ( andere spelers) die bestuurd moeten worden, wordt het zeker trager.

We zullen zien hoe soepel de multiplayer SA mods zullen lopen....

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoop het ook voor je

en patrickw heb jij die mod gemaakt van marina parking mod ??

zo jah dat vond iik een hele handige mod bedankt als jij em gemaakt hebt :D

Dank je, ja die heb ik gemaakt :)

@MegaTech: Staat in de download database tussen de VC-mods. Met deze mod kun je de ondergrindse parkeer-plaats bij de marina kopen ( Waar je in een van de eerste missies mercedes van het schip moet halen en naar de pole-position club brengen.

Nadat je hem gekocht heb, kun je er wagens opslaan, net als in een normale garage, alleen hier passen er 40 in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...