gta master 1 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Hallo, Je hebt het vast wel eens: je zit in een folder naar PC's te kijken en je denkt: afzetters, voor dat geld kan ik een veel betere PC in elkaar zetten. In dit topic ga je dat dan ook werkelijk doen. Je mag zelf een kant en klaar PC uitzoeken op internet/folders. De prijs van de PC is het budget, waar je maximaal 10 euro overheen mag gaan. Als je een PC hebt samengesteld maak je een printscreen van het winkelmandje en die post je hier. En natuurlijk een link/de specs. van de kant en klare pc. Ik bijt het spits af. Ik begin met DEZE PC van Dixons van €599,99. En dit heb ik van ongeveer €600,00 gemaakt: Specs: Videokaart: HD 4830 Geheugen: 4 GB DDR2 CPU: Intel® Core 2 Duo E8500 @ 3,16 GHz Ik heb er geen OS bij gedaan, omdat de meeste mensen die al thuis hebben liggen en je hem anders ook op andere manieren kan krijgen . Als je zelf geen PC kan vinden om te ''verslaan'' zal ik elke week een nieuwe in de hoofdpost zetten. Die van deze week is die ik ook heb gedaan. Veel succes, Groetjes GTA Master 1, Bewerkt: 14 juni 2009 door gta master 1
Thundercover Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Volgens mij komen de meeste leden wel aan hun trekken met het samenstellen van pc's in dit subforum. Dit topic lijkt mij niet nuttig genoeg om op te laten en voor spelletjes kan je al terecht in Forum Spelletjes.
Recommended Posts