FGras Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Ik had ff een vraag, namelijk over de Playstation draagbare id's, ik vroeg me af waarom deze singatures niet mogen, jullie zeggen dat hij te groot is maar ik zie soms anderen met een nog grotere singature... dit is trouwens de mijne: Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Ik had ff een vraag, namelijk over de Playstation draagbare id's,ik vroeg me af waarom deze singatures niet mogen, jullie zeggen dat hij te groot is maar ik zie soms anderen met een nog grotere singature... dit is trouwens de mijne: Die ID dingen zijn 550 bij 125 pixels. De maximale grote hier op GTAF is 500 bij 150. Dus dan worden ze verwijderd. In de hoogte zijn de ID cards wel goed, maar ze zijn te breed. En alle andere grote sigs die worden ook wel verwijderd hoor Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Hij is 550x125 pixels. Het maximale toegestaande hier is 500x150, 100kb. Je gaat er dus 50 pixels overheen. Waarom dat zo is? Omdat het anders de pagina uitrekt. EDIT: GTAGijsso was me voor Bewerkt: 14 juni 2009 door gta master 1 Reageren
FGras Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 ik zie de pagina anders nog niet uitrekken van de ID Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 ik zie de pagina anders nog niet uitrekken van de ID Hoeft ook niet direct, maar het kan wel. en het limiet van 100 kb is er omdat het laden van een pagina anders te lang kan duren. Reageren
Jay; Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 ik zie de pagina anders nog niet uitrekken van de ID Zoals andere leden zeiden, is je signature nu eenmaal te groot en mag je deze dus niet dragen. Andere leden die een te grote signature dragen zullen gewoon aangesproken worden door de crew, daar worden echt geen uitzonderingen in gemaakt. Ook het feit dat pagina's niet uitgerekt worden, heeft hier niets mee te maken. Om je met deze signature te vertonen raad ik je aan deze simpelweg te verkleinen en dan opnieuw te dragen. Op deze manier ondervind je verder geen problemen. Reageren
FGras Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 is er anders geen mogelijkheid dat de singatures zichzelf automatisch verkleinen? dat zie ik trouwens op meerdere forums, en ook bij het eerste bericht dat ik hier plaatste. Reageren
BaasB Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) ik zie de pagina anders nog niet uitrekken van de ID Zoals andere leden zeiden, is je signature nu eenmaal te groot en mag je deze dus niet dragen. Andere leden die een te grote signature dragen zullen gewoon aangesproken worden door de crew, daar worden echt geen uitzonderingen in gemaakt. Ook het feit dat pagina's niet uitgerekt worden, heeft hier niets mee te maken. Om je met deze signature te vertonen raad ik je aan deze simpelweg te verkleinen en dan opnieuw te dragen. Op deze manier ondervind je verder geen problemen. Dat gaat niet! Als je een heel klein beetje goed kijkt, zie je dat die signature de huidige PS3-stats van FGras weergeeft, dat kan bij wijze van spreke elke minuut veranderen. En dat gaat alleen als het direct aan de service van Sony gelinkt zit. Hij kan natuurlijk niet ff die ID-tag opslaan, verkleinen en vervolgens opnieuw uploaden, dan werkt het hele gebeuren niet meer. Van mij zouden de signatures persoonlijk zo groot mogen zijn dat ze een pagina niet uitrekken, zelfs niet op een schermpie van 1024 x 768. Een signature van 600 pixels in de breedte krijgt het echt niet voor elkaar om een pagina op zo'n schermpje uit te rekken. Maarja, wie ben ik op GTAForum willen ze nou eenmaal vaak kinderachtige regeltjes handhaven, of het nou ergens goed voor is of niet. En wie ben ik om daar kritiek op te leveren. Bewerkt: 15 juni 2009 door BaasB Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.