Franszzz Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Hallo Ik wil graag een Playstation 3 kopen... En ik vraag me af welke Gb versie de Playstation 2 spellen aankan. Wie kan me dat uitleggen en adviseren welke Gigh versie ik het beste kan halen. B.V.D Laterszzz Franszzz Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 De enigste die nog PS2 spellen kan spelen, is de 60GB versie, maar die wordt niet meer gemaakt. Het slimste is om de 80GB versie te kopen. Lekker veel ruimte, want 40 GB heb je best snel vol. Reageren
FerryN Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 De 60 gig is idd de enigste die PS2 spellen kan spelen, deze zijn alleen via Marktplaats verkocht, maar het is niet slim om een PS3(x360 eigenlijk ook niet) 2de hands te verkopen, omdat dan sowieso je garantie verloopt, maar de 60gig versie is sowieso buiten die jaar, maar meestal worden 60 gig verkocht om een reden, en dat is dat ie niet naar behoren meer werkt, en hopen dat iemand die koopt zodat zij eraf zijn. Ik zou daarom een 80 gig kopen, want er gaan geruchten rond dat er misschien een BC voor de andere versies komt, omdat er foto' s opgedoken zijn van PS2 spellen in de Store, en dan moet de BC er wel komen willen die afgespeelt worden. Maarja, we wachten al zo lang op die BC, kans dat ie niet komt is er ook natuurlijk. Daarnaast, de 20/40/80/120 gig versies zijn hetzelfde, enigste verschil dat erin zit is de hardeschijf. De 60 gig heeft een chrome front(wat bij de andere zilver is), extra usb sloten, sloten voor bepaalde kaarten en memorycards en de backward compatible(om PS2 spellen te spelen). Reageren
IV trailer Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 De 60 gig heeft een chrome front(wat bij de andere zilver is), extra usb sloten, sloten voor bepaalde kaarten en memorycards en de backward compatible(om PS2 spellen te spelen). Je zou het haast een limited edition kunnen noemen inmiddels... Ik hem hem gelukkig nog wel. Jammer voor de mensen die er ook een wilden. Reageren
Gijsso Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) De 60 gig heeft een chrome front(wat bij de andere zilver is), extra usb sloten, sloten voor bepaalde kaarten en memorycards en de backward compatible(om PS2 spellen te spelen). Je zou het haast een limited edition kunnen noemen inmiddels... Ik hem hem gelukkig nog wel. Jammer voor de mensen die er ook een wilden. Mij kan het niet zo heel veel schelen. Meer HDD? Koop een losse met 250GB. Meer USB ports? Een USB hub kopen. Een PS3 heb je om PS3 spellen te kunnen spelen. Bewerkt: 14 juni 2009 door GTAGijsso Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Je zou het haast een limited edition kunnen noemen inmiddels... Ik hem hem gelukkig nog wel. Jammer voor de mensen die er ook een wilden (wouden xD). Maar jah , ik heb ook gehoord dat die 60gb ps2 spellen slecht afspeelt. Beeldkwaliteit is zeer slecht en de nieuwe PS3's zijn veel beter allerlei vernieuwingen en allerlei problemen zijn verholpen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Kan je niet beter voor een appel en een ei een PS2 kopen naast je PS3? Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Nee , ik denk dat hij het eerder zag als een extra'tje. Reageren
Franszzz Geplaatst: 20 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Ok, Bedankt allemaal voor deze info. Dan zal ik maar eens gaan kijken voor een 60gb versie(hopelijk eentje zonder porbleemen). En als ik die niet kan vinden ga ik maar kijken voor een 80 gb versie. Laterszzz Franszzz Reageren
frankyyguy Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Ok, Bedankt allemaal voor deze info.Dan zal ik maar eens gaan kijken voor een 60gb versie(hopelijk eentje zonder porbleemen). En als ik die niet kan vinden ga ik maar kijken voor een 80 gb versie. Laterszzz Franszzz 60 Gig wordt niet meer verkocht, dus zul je die tweedehands moeten kopen. Je hebt dus geen garantie en weet niet hoe lang deze persoon hem al heeft of hoe hij/zij er mee om ging. Ik zou dus oppassen met de 60 gig versie. Als je één wil met veel gig, zou ik dus gaan voor de 80 gig. Ikzelf heb 40 gig. Niets mis mee, eigenlijk. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 FerryN; De 20GB-versie is niet hetzelfde. Daar mist wifi (mogelijkheid om online te gaan), maar deze versie kan dan weer wel playstation 2-games afspelen. vier dagen geleden is er een bericht opgedoken van Insidegamer.nl, waarin staat dat de backward compitability mogelijk terugkeert. Apple-Mac Reageren
Flitskikker Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 >>> Door Flitskikker: Topic verplaatst naar Games.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.