Jump to content

GTA 4 probleem


terry15

Recommended Posts

hallo formleden,

Ik heb me hier aangemeld in de hoop dat er hier iemand niks te doen heeft en mij graag wil helpen.

Mijn problemen:

Ik speel de game 15 min en dan begint hij te ''stotteren''.

Mensen op xfire zeggen dat dit lag genoemd wordt.

Ook zou ik graag met andere dit spel online willen spelen, maar ik weet niet hoe.

Ik denk dat mij pc het probleem niet is...

> MS windows vista SP1

Intel core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40 ghz, 2.0gb ram, ATI Radeon HD 2600 pro

Help deze ''nub''

Groetjes terry

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart en je ram geheugen zijn niet de sterkste kanten van je PC.

Maar als hij pas na 15 minuten begint te laggen (dat is dat ''stotteren'' ja) denk ik dat je CPU (= processor) te warm wordt. Heb je dit ook bij andere games? En hoe hoog heb je de instellingen staan? en heb je de laatste patches (= updates) gedownload en geinstalleerd?

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart en je ram geheugen zijn niet de sterkste kanten van je PC.

Maar als hij pas na 15 minuten begint te laggen (dat is dat ''stotteren'' ja) denk ik dat je CPU (= processor) te warm wordt. Heb je dit ook bij andere games? En hoe hoog heb je de instellingen staan? en heb je de laatste patches (= updates) gedownload en geinstalleerd?

Nee ik heb dit niet met andere game's Cod 5 en Grid, flight simulator x, RalliSport Challenge werken er prima op.

Ik heb mijn instellingen op het laagste van het laagste staan.

Ik volg gewoon wat op het beeldscherm staat, dus ik denk dat dat wel in orde is.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart en je ram geheugen zijn niet de sterkste kanten van je PC.

Maar als hij pas na 15 minuten begint te laggen (dat is dat ''stotteren'' ja) denk ik dat je CPU (= processor) te warm wordt. Heb je dit ook bij andere games? En hoe hoog heb je de instellingen staan? en heb je de laatste patches (= updates) gedownload en geinstalleerd?

Nee ik heb dit niet met andere game's Cod 5 en Grid, flight simulator x, RalliSport Challenge werken er prima op.

Ik heb mijn instellingen op het laagste van het laagste staan.

Ik volg gewoon wat op het beeldscherm staat, dus ik denk dat dat wel in orde is.

Dan denk ik dat je cpu te warm wordt. Kijk eens met het programmatje ''speedfan'' hoe warm de CPU is tijdens het spelen van GTA 4.

Link to comment
Delen op andere websites

Je videokaart en je ram geheugen zijn niet de sterkste kanten van je PC.

Maar als hij pas na 15 minuten begint te laggen (dat is dat ''stotteren'' ja) denk ik dat je CPU (= processor) te warm wordt. Heb je dit ook bij andere games? En hoe hoog heb je de instellingen staan? en heb je de laatste patches (= updates) gedownload en geinstalleerd?

Nee ik heb dit niet met andere game's Cod 5 en Grid, flight simulator x, RalliSport Challenge werken er prima op.

Ik heb mijn instellingen op het laagste van het laagste staan.

Ik volg gewoon wat op het beeldscherm staat, dus ik denk dat dat wel in orde is.

Dan denk ik dat je cpu te warm wordt. Kijk eens met het programmatje ''speedfan'' hoe warm de CPU is tijdens het spelen van GTA 4.

het heeft geen hol met de temperatuur te maken, maar met memory leaking, senneken heeft hiervoor al ene linkje gepost.

Die videokaart is verder goed zat, alleen qua geheugen niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook niet dat het aan de temperatuur ligt van mij pc. Ik denk dat het wellicht een '' memory leaking'' is. Ik heb dat stukje gelezen, maar kom er niet veel wijs uit. Ik denk dat ik er verstandig aan doe om er toch iemand bij te halen die het voor me kan regelen.

Bedankt voor de reacties allemaal :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...