Galiorix Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Jahoor, hét gras toernooi van Nederland is weer begonnen: de Ordina Open! De Ordina Open wordt gespeelt op het terrein van het Autotron in Rosmalen, dat ligt boven Den Bosch. Er wordt net als het legendarische Queens en Wimbledon op gras gespeeld. Dit jaar zijn er grote namen aanwezig als Fernando Verdasco, Raemon Sluiter, Michaëlla Krajicek en David Ferrer. Daarnaast werd vandaag een demo wedstrijd gespeelt tussen Kim Clijsters en Michaëlla Krajicek en het is ook de officiële rentree van Clijsters. Wie van jullie volgt de Ordina Open of gaat er zelfs heen? Bewerkt: 14 juni 2009 door Galiorix Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Lol, grote namen als Raemon Sluiter en Michaëlla Krajicek. In ieder geval, ik vind het wel leuk om te volgen, omdat ik wel van tennis houdt. Maar ik ga er niet heen. Reageren
Timske Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 Lol, grote namen als Raemon Sluiter en Michaëlla Krajicek. In ieder geval, ik vind het wel leuk om te volgen, omdat ik wel van tennis houdt. Maar ik ga er niet heen. Ik ben er geweest 40 minuutjes fietsen denk ik. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 ik ga er niet naar toe en kijk er ook niet naar. Reageren
Barcelonagek Geplaatst: 17 juli 2009 Rapport Geplaatst: 17 juli 2009 ach als ik de tijd ervoor heb volg ik het zkr;) Ben momenteel liefhebber van Reamon Sluiter zkr te weten.Respect voor die kerel. Vind altijd leuk om naar hem te kijken en weer eens wat nederlands tennis:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.