MrIndependent Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 (bewerkt) Ik heb wat problemen met Vista als ik een .msi(Microsoft Installer) wil installeren krijg ik de volgende melding Ik wil dit installeren Velvetmatter/Radiance voor Sony Vegas . Als ik een programma wil deleten met het officiele windows ding geeft ie dezelfde melding Maar hij zegt dat ik daar dus niet bevoegd voor ben. Ik ben Admin/Enige Gebruiker PC. Iemand Oplossing/Programma om dit toch te kunnen installeren Bewerkt: 14 juni 2009 door MrIndependent Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 in veilige modus opstarten (F8 tijdens opstarten) inloggen met admin account en dan je eigne acocunt weer de rechten geven. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 14 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 Laat maar anders ik heb een programma gevonden dat MSI naar EXE omzet Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Dat kan nooit goed zijn, het is veiliger om gewoon de rechten weer terug te geven. De kans bestaat dat die tool of niet werkt of corrupte bestnaden veroorzaakt. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Dat kan nooit goed zijn, het is veiliger om gewoon de rechten weer terug te geven. De kans bestaat dat die tool of niet werkt of corrupte bestnaden veroorzaakt. Nou het bestand werkt wel maar de pc geeft al dit aan Bewerkt: 15 juni 2009 door MrIndependent Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ja idd, maar vista is daar heel vaag in, je akn admin zijn zonder admin rechten, heel vaag allemaal, maar ik zou toch maar ff de rechte toepassen. Reageren
MrIndependent Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Voor welke moet ik dan kiezen ik krijg iets van 8 opties ofzo ? als ik F8 druk bij opstarten Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Ja met met Netwerkprompt of niet . Als ik nu Veilige modus doe dan staat er ook al dat ik Admin ben Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 gewoon zoals eht er staat, Veilige Modus. Als het goed is komen er nu 2 accounts, de administrator en jou die asl admin benoemd is, log in als de 'echte' administrator. Als het goed is moet dit helpen, als dit niet lukt kan ik je helass niet verder helpen, mijn kennis van vista is neit zo goed. Reageren
Exoit Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Wat wesly zegt zou gewoon moeten helpen, je kan namelijk in veilige modus gewoon je rechten veranderen Reageren
MrIndependent Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 ik krijg maar een account.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.