Stopbord Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Kan iemand de missie van manny doen met die trein , alles wordt duidelijk als je het opent , de ene missie. Missie(s): Diegene van Manny (Open en je ziet het) Cheaten:Degene die in de telefoon zitten (ja/nee) Overig: Neuk men geld + autos niet af. Console: PS3 http://rapidshare.com/files/244759155/PS3.rar.html = download link Bewerkt: 15 juni 2009 door kidage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Wil niemand dit doen voor mij,? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik wil hem morgenmiddag voor je willen spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Ik wil hem zometeen wel voor je doen, zodra ik erachter ben hoe dat precies werkt :$ (Niks persoonlijks hoor GTA Monster, maar het is gewoon zodat hij wat eerder ver kan... ) Vind jij het goed als ik hem doe, Monster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bayside Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 Sorry, helemaal vergeten dat mn PS3 dood is :$ Vergeef mij deze fail. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Deze gaat naar FailBLOG.ORG, bedankt voor uw medewerking. EDIT: 1700ste post Bewerkt: 28 juni 2009 door GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 28 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2009 (bewerkt) Ik doe hem wel voor je, over een uurtje is het ongeveer klaar. Edit: Ik kan je savegame niet laden, aangezien het van de automatische opslagfunctie is. Kan je misschien even opslaan in een safehouse in het spel? Bewerkt: 28 juni 2009 door S.W.A.T. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 29 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2009 Knak het af, savegame is ongeldig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.