Stubling Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Lang keek ik er naar uit. Ik kon eindelijk van mijn gespaarde centen, die ik de afgelopen tijd met werken verdiend had, een compleet Playstation 3 pakket kopen. Achteraf ben ik er helemaal blij mee, maar één ding zit me nog steeds niet lekker. Ongeveer 4 à 5 weken geleden was ik naar de Mediamarkt gegaan om even rond te kijken. Ik kwam vanuit Rotterdam waar ik studeer en was met de trein weer richting mijn woonplaats Utrecht gegaan. Ik bleek die dag helemaal voor niets naar mijn studie te zijn gegaan, want ik kreeg daar te horen dat er geen les was. Op dat moment baalde ik daarvan, omdat het heen-en-weer reizen minstens 3 uur van mijn dag in beslag neemt. Eenmaal terug in Utrecht was het nog vroeg. Het was ongeveer 11 uur en ineens bedacht ik me dat ik al heel lang een Playstation 3 wilde kopen. Ik had het geld ervoor dus ik vond het een goede reden om even langs de Mediamarkt te gaan. De Mediamarkt was nog maar net open en het was op dat moment. Ik heb daar uitgebreid staan kijken wat de winkel allemaal te bieden had. Uiteindelijk heb ik een Playstation 3 gekocht met allerlei andere accessoires en diverse spellen. Toen ik eenmaal al mijn keuzes had gemaakt, ging ik naar een medewerker. Hij heeft alle gekochte spullen toen op één bon gezet. Daarna kon ik bij de kassa gaan afrekenen. Ongeveer een half uur later kwam ik thuis aan. Mijn ouders hadden net een nieuwe plasma-tv gekocht en dat was ook één van de redenen waarom ik een playstation 3 gekocht had. Ik sloot de console aan op de televisie, zette de instellingen (video, audio) goed en kon uiteindelijk aan de slag. Ik had 4 spellen gekocht: Fifa09, Gta IV, Call of Duty en Condemned 2. Het zijn 4 heel verschillende spellen wat dus voor een beetje afwisseling zorgt. Na 2 spellen al gespeeld te hebben, wilde ik even kijken wat Condemned 2 te bieden had. Ik vond het een enorm leuk spel. Een dag later ging ik verder, maar nu gebeurde er iets gek