tommit Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Hee ik heb me gta vc weer is uit de kast gehaald. ik had hem geinstaleerd en toen ik ging spelen klonk alles heel hol weet iemand wat er mis is mvg Thomas Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Heeik heb me gta vc weer is uit de kast gehaald. ik had hem geinstaleerd en toen ik ging spelen klonk alles heel hol weet iemand wat er mis is mvg Thomas Ik kan me nog wel herinneren dat als je b.v. voor het eerst dat Hotel zag, het spel erop inzoemde, en je zo'n hol geluid hoorde. Mocht het volgens jou niet ''bij het spel horen'', zorg dan dat je de drivers van je geluidskaart hebt bijgewerkt, door verouderde drivers wilt het soms ook nog wel eens misgaan.. Reageren
GYZIE Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 je bedoelt een echo? dat komt idd door je driver je kan eerst kijken of het helpt om bij Options > Audio Setup en dan bij Audio Hardware een andere optie te kiezen. Als dat niet helpt moet je de driver van je geluidskaart updaten. Reageren
tommit Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 je bedoelt een echo? dat komt idd door je driverje kan eerst kijken of het helpt om bij Options > Audio Setup en dan bij Audio Hardware een andere optie te kiezen. Als dat niet helpt moet je de driver van je geluidskaart updaten. ja het is inderdaad een echo maar hoe moet ik me geluidskaart update mvg thomas Reageren
tommit Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 laat maar heb het al geregeld moest iets doen met geluidskaart heel erg bedankt er mag een slotje op;) mvg Thomas >>> Door Flying Dutchman: Ik laat het topic open, dan kunnen anderen ook nog hun vragen stellen m.b.t. geluidsdrivers en VC. Het is hier niet te gewoonte om alles maar op slot te gooien. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.