wes-vercetti Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ik kan er nu eff geen vinden maar ik deed dus een missie voor hosan ofzo en die is mislukt als ik hosan weer tege kom kan ik deze missie dan nog overnieuw doen? 0 Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ik kan er nu eff geen vinden maar ik deed dus een missie voor hosan ofzo en die is mislukt als ik hosan weer tege kom kan ik deze missie dan nog overnieuw doen? Random Characters komen zover ik weet na een tijdje wel weer terug ja. Zelf had ik ook eens zo'n geval. Ik reed met een kerel(Random Character) in een auto, auto vliegt in de fik. Ik sprong eruit, hij niet. Heb toen wat rondgereden, en na een tijdje stond hij weer op z'n ''plek'' 0 Reageren
wes-vercetti Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 maar ik kan die missie wel voerdoen hijs niet verloren ofzo 0 Reageren
GewoonMarco Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 maar ik kan die missie wel voerdoen hijs niet verloren ofzo Waarschijnlijk is deze niet verloren, en kun je deze gerust nog eens over doen.. zolang je deze niet voltooid hebt. 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.