Jump to content

huis niet op zijn plaats


nintendo5998

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    5

  • nintendo5998

    4

  • Bayside

    3

  • Aksss

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb lang GTA SA gespeeld, maar dit huis heb ik nog nooit gezien.. toen speelde ik Kuch, Illegale Download, Kuch :$ x (Nu gelukkig niet meer, nu origineel in huis :engel: ) Maar, ik zag het toen niet, en ff gecheckt.. Maar ik zie geen huis.. Geen Mods, Geen Trainers, Geen Cheats.. Wat kan het zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb lang GTA SA gespeeld, maar dit huis heb ik nog nooit gezien.. toen speelde ik Kuch, Illegale Download, Kuch :$ x (Nu gelukkig niet meer, nu origineel in huis :engel: ) Maar, ik zag het toen niet, en ff gecheckt.. Maar ik zie geen huis.. Geen Mods, Geen Trainers, Geen Cheats.. Wat kan het zijn?
Kijk in de beginpost

naar de plaatjes en kijk naar de snapmap in die post. Daar staat een of ander leip gebouw waar dit hele topic over gaat. Het staat er in iedere legale ongemodde versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Platinum/niet platinum heeft wel eens effect op sommige dingen.

Maar idd niet op zulke dingen.. :7

EDIT: Het heeft er wél effect op.

Los Santos ziekenhuis in ''Market''.

Bij de platinum staat er geen hijskraan, bij de nietplatinum wel :).

Bewerkt: door Aksss
Link to comment
Delen op andere websites

Mannen het maakt niet uit of je spel gemod is, je platinum hebt of wat console, het steekt erin.

Wie het nog altijd niet heeft gevonden: rij aan de grote Mulholland-intersection(in het Noorden van LS) naat het westen>

rij bij de weg waar je rechts op de heuvel Vinewood ziet staan(eigenlijk staat dit bord toch verkeerd want het is daar Mulholland) rechtdoor, je komt nog een weg naar rechts tegen de volkende huizenblok links staat dit huis.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik speel op de ps2 en ik heb dit gebouw nog nooit gezien. Misschien rij ik er gewoon nooit langs... Hoe dan ook,als je naar de 2de foto kijkt,zie je de omgeving. Dat zijn niet echt villas en moderne gebouwen hé? dat is een ghetto van de grove street families! Als je meer naar het westen gaat,is het inderdaad wel helemaal anders. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Als je mijn post in het begin had gelezen had je geweten dat het in Temple ligt(naast Richman, Vinewoon en Downtown LS), is dus wel een eindje van de Grove, maar het behoord wel tot de Temple Grove, Temple is wel een beetje ganggebied maar heeft niet de feeling van heel East LS.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...