Jump to content

A revenger's Tragedy


Bv202

Recommended Posts

Ik begin echt pissed te worden van deze missie...

Deze begint verschrikkelijk makkelijk voor een eindmissie: wat rondrijden en wat ventjes afknallen. Goed, maar dan. Dan moet je in die boot. Stap ik daarin, voor ik nog maar op een knop kan drukken BOOM, kapotgeknald door die helikopter. Niets dat ik ertegen kon doen.

Als ik dan eindelijk zelf in die helikoper met Jacob geraak, kom ik erachter dat die besturing op pc gewoon ****** is. Dat ding is niet te besturen gewoon. Ik heb 't al 10x ofzo geprobeerd, en dat ding is gewoon onstuurbaar. Ik heb al verschillende settings geprobeerd.

Wat kan ik doen om een kans te maken om dit ooit te halen? Langer dan 20 seconden heb ik 't nog niet uitgehouden in die helikopter: ik speel Dimitri kwijt of dat ding gaat kapot omdat het tegen een gebouw vliegt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zie dit topic

2 onderwerpen onder je stond hetzelfde onderwerp dus mischien de zoekfunctie gebruiken,

beter om daar verder te gaan

Da's niet hetzelfde... hij geraakt niet in de helikopter, ik kan hem niet besturen.

het gaat wel over dezelfde missie dus het lijkt me tog beter om alles in 1 onderwerp te houden en daar dus verder te gaan :tu:

>>> Door Hanneswasco: Ben jij hier de moderator die beslist waar men wat moet vragen? Neen. Dit topic staat hier goed, want de topicstarter heeft een andere vraag en anders wordt het in dat andere topic alleen maar onoverzichtelijk.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

jah heb dit einde nog niet gekozen

ben ik nu mee bezig daar weer heen te werken

maar je kunt ook gewoon ff http://nl.wikigta.org/wiki/A_Revenger%27s_...dy_%28GTA_IV%29 daar checke voor tips

verder gewoon oefenen

ga anders een heli pakken en ga vliegen oefenen

@ wes-vercetti beetje respect voor pc gamers jah dat wij gewoon hardcore pc gamer zijn en niet steeds over stappen van platform

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar het heli platform in Alconquin om daar wat te oefenen. dat heb ik ook gedaan:)

Uiteindelijk kwam ik erachter dat de W knop niet vooruit was maar omhoog, toen heb ik alles gebropeerd en nu moet je dus de W en de 8 knop (die 8 aan de rechter kant van je toetsenbord niet die boven je letters) tegelijk indrukken...

En naar links is de knop 4, en rechts de knop 6... wel allemaal die aan de rechterkant.

Link to comment
Delen op andere websites

Sluit anders een Game Pad aan. Dat is ongeveer een Playstation controller maar dan gemaakt voor de computer. Dit zorgt ervoor dat het vliegen veel makkelijker word ^_^.

Bewerkt: door Cuban Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...