keessie Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 hallo ik heb sinds kort een nieuwe laptop het draadloos internet werkt goed maar boven heb ik slecht bereik en wil ik toch leuk kunnen internetten ik had al een kabel van mijn pc liggen dus ik dacht inpluggen en ik heb goed internet maar hij krijgt alleen lokaal internet en niet op het web ik heb vista en heb al zitten proberen en van alles gezocht maar ik kwam er maar niet uit er komt bij netwerkcentrum te staan: onbekend netwerk toegang tot: alleen lokaal verbinding: lan verbinding het is een linksys router die ik heb en bij mijn pc kan ik hem gewoon inpluggen en hij werkt maar op mijn laptop doet hij dat niet ik heb al naar drivers gezocht maar die zie ik niet ik heb ook geen cd rom met een driver en ik weet niet meer wat ik nu moet doen kan iemand mij helpen? grz Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Ga naar Apparaatbeheer en zoek je netwerkkaart op. Ga naar de eigenschappen daarvan en kijk of je iets ziet als Snelheid & Duplex. Mocht je zoiets zien, dan kan je daarbij de instellingen naar een andere snelheid en/of duplex wijzigen. Zo'n probleem heb ik namelijk ook als ik bij die instellingen een andere snelheid instel, dan heb ik ook geen internet. Mocht je een thuisnetwerk hebben, stel dan ook bij je pc-eigenschappen (rechtermuisknop op Computer) de goede naam van je netwerk (werkgroep) in, anders zou je ook problemen kunnen ondervinden. Reageren
keessie Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 ik zie niks staan van snelheid of duplex mijn kaart is: broadcom netxtreme gigbit ethernet ik heb niet echt een thuisnetwerk denk ik het is een router waarvan een kabel naar pc beneden loopt en eentje naar boven grz Reageren
MrIndependent Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Als je de kabel erin steekt reset dan wel even de router voor 10 seconden he ? Reageren
keessie Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 ik heb al een paar keer de router gereset en dat helpt niet Reageren
keessie Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 er moet tog iets zijn waardoor hij op mijn laptop geen verbinding krijgt en op mijn pc waarbij ik hem toen alleen maar hoefde in te pluggen wel? en het kan niet aan mijn netwerk kaart liggen want ik heb wel draadloos internet maar mijn *** router is *** zodat ik af en toe internet heb en daar word ik agressief van kan iemand mijn helpen ik heb internet hard nodig voor mijn laatste week op school(toetsweek/proefwerkweek) grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.