Cpt.Pinguin Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hoevaak moet ik dat trial by dirt nog doen? want heb al paar keer gedaan en die record krijg ik nie nog keer verbeterd zeker nie met die stomme haitians die op me afkomen ik zie die trial by bike of dirt of wattan ook nie bij stats staan weet iemand hoevaak je dat moet halen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Je moet gewoon de snelste tijd halen, en daarna moet je het ook nog een keer met een Landstalker doen. Trouwens, als die Haitians komen, moet je ze gewoon ontwijken. Zij stappen van hun motor af en gaan vervolgens je achterna lopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 allebij dus 1 keer?:o of met motor tot en met die stupido haitians kome en 1 keer met rancher? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Je moet Test Track en Trail by Dirt beide één keer doen. Je hoeft je eigen record dus niet te verbeteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cpt.Pinguin Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ok thnx nu kan slotje wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Kan wel, hoeft niet. Slotjes worden niet gebruikt om afgehandelde topics te sluiten; Wellicht zijn er meer mensen die iets toe te voegen hebben. Als we elk topic zouden sluiten na een antwoord zou dit een vrij gesloten forum zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2005 Ik heb ook nog een vraag over die Trial by Dirt, ik hoor zo vaak dat op de PS2 de Haïtians achter je aan komen, wil iemand daar niet een keer een screen van geven. Ik heb op www.gta*****.com ook gelezen dat de Haïtians die achter je aankomen een zwarte Sanchez hebben die je in het spel zelf nooit tegenkom, dus een speciaal voertuig. Nog een tip ervoor: Doe het de eerste keer in een uur ofzo, gewoon beginnen als je ga eten (voor de PC versie) dan de tweede keer ook een uur, maar net tien seconden minder, als je zo doorgaat tot de minuut ofzo, heb je aan het einde wel beloningen van rond de $50.000, natuurlijk kun je de eerste keer zo lang maken als je maar wilt, bijvoorbeeld een dag. Hetzelfde geldt voor Test Track. Bij de PC versie zit daar ook nog een fout, als je Trial by Dirt en Test Track gedaan hebt, staat alleen Test Track volgensmij in de stats, doe je Trial by Dirt dan nog een keer, en je kijkt in de stats, zijn ze allebei even hoog, maakt niet uit hoe lang je over allebei hebt gedaan. Verder blijft volgensmij Trial by Dirt altijd even hoog als je record bij Test Track. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.