Jump to content

Autoclicker


Timske

Recommended Posts

Kan er misschien iemand een programma maken die om de seconde een keer zorgt dat je linkermuis klikt. Dit zou ik erg handig zijn. Misschien ook voor anderen.

Als het niet voor spam is wil ik wel ff proberen :Y

Nope niet voor spam ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel mooi dat je nog een autoclicker hebt geschreven BC7, maar was dat het wel waard; er zijn er al genoeg te vinden op Google ^_^
Ik heb m gemaakt op aanvraag van de topicstarter...

Ik had toch niks te doen :7

Waarvoor kan je 't gebruiken? :puh:
Topicstarter wilde het volgens mij gebruiken voor een spel, zodat hij niet steeds hoefde te klikken maar dat het automatisch werd gedaan.
Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen :D

Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet :? Ook niet in admin mode.

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen :D

Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet :? Ook niet in admin mode.

RoL0

F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen :D

Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet :? Ook niet in admin mode.

RoL0

F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen...

Werkt niet :(

Anyway, hoort het zo te knipperen?

RoL0

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen :D

Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet :? Ook niet in admin mode.

RoL0

F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen...

Werkt niet :(

Anyway, hoort het zo te knipperen?

RoL0

Nee,

Ligt denk ik toch aan je pc....

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...