Timske Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Kan er misschien iemand een programma maken die om de seconde een keer zorgt dat je linkermuis klikt. Dit zou ik erg handig zijn. Misschien ook voor anderen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Kan er misschien iemand een programma maken die om de seconde een keer zorgt dat je linkermuis klikt. Dit zou ik erg handig zijn. Misschien ook voor anderen. Als het niet voor spam is wil ik wel ff proberen Reageren
Timske Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Kan er misschien iemand een programma maken die om de seconde een keer zorgt dat je linkermuis klikt. Dit zou ik erg handig zijn. Misschien ook voor anderen. Als het niet voor spam is wil ik wel ff proberen Nope niet voor spam Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Voor iedereen die geïnteresseerd is: Download Gemaakt in 10 minute Let op! Dit programma is niet voor spam of andere "rare" dingen Gebruik op eigen risico! Reageren
Djmaddox Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Cool gemaakt, ik ga hem wel gebruiken . Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Voor iedereen die geïnteresseerd is:Download Gemaakt in 10 minute Let op! Dit programma is niet voor spam of andere "rare" dingen Gebruik op eigen risico! In welke taal heb je dit programma geschreven? Reageren
Crypteq Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 In welke taal heb je dit programma geschreven? Dit programmaatje in Visual basic, was het snelste en makkelijkste om dit in te programmeren Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Netjes man ik had er ook eentje liggen van VBScript :S maar toch deze is beter denk ik. Reageren
Beagle Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Wel mooi dat je nog een autoclicker hebt geschreven BC7, maar was dat het wel waard; er zijn er al genoeg te vinden op Google Reageren
.Senne Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Waarvoor kan je 't gebruiken? Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Wel mooi dat je nog een autoclicker hebt geschreven BC7, maar was dat het wel waard; er zijn er al genoeg te vinden op Google Ik heb m gemaakt op aanvraag van de topicstarter...Ik had toch niks te doen Waarvoor kan je 't gebruiken? Topicstarter wilde het volgens mij gebruiken voor een spel, zodat hij niet steeds hoefde te klikken maar dat het automatisch werd gedaan. Reageren
RoL0 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet Ook niet in admin mode. RoL0 Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet Ook niet in admin mode. RoL0 F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen... Reageren
RoL0 Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet Ook niet in admin mode. RoL0 F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen... Werkt niet Anyway, hoort het zo te knipperen? RoL0 Reageren
Crypteq Geplaatst: 25 juni 2009 Rapport Geplaatst: 25 juni 2009 Hmm, gewoon even gekeken hoe ie eruit zag.. maar hij werkt niet bij mij ÓF ik ben te dom om het te snappen Er staat de hele tijd geactiveerd gedeactiveerd en hij klikt niet Ook niet in admin mode. RoL0 F5 is aan en uit doen, het zou het gewoon moeten doen... Werkt niet Anyway, hoort het zo te knipperen? RoL0 Nee, Ligt denk ik toch aan je pc.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.