ArticLight Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 Beste menschen, Ik ga hier binnenkort met wat vrienden LANnen, en ik vroeg me af of het mogelijk is om SAMP op een LAN netwerk te doen (gewoon wat freeroamen). Ik zie deze optie nergens staan, vandaar. Of komt hier ingewikkelde scripting bij kijken, want dan laat het maar. Reageren
David22 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Beste menschen,Ik ga hier binnenkort met wat vrienden LANnen, en ik vroeg me af of het mogelijk is om SAMP op een LAN netwerk te doen (gewoon wat freeroamen). Ik zie deze optie nergens staan, vandaar. Of komt hier ingewikkelde scripting bij kijken, want dan laat het maar. Als ik het goed heb (ik weet het niet 100% zeker) werkt dit exact hetzelfde als een gewone SA-MP server, maar dan met als enige verschil dat je je interne ip (192.168.xxx.xxx) moet geven, en niet je externe ip (WatIsMijnIP.nl). Reageren
ArticLight Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Bedankt voor de reactie David22. Ondertussen heb ik dit gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik een server moet hosten. Reageren
David22 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Bedankt voor de reactie David22. Ondertussen heb ik dit gevonden. Nu nog uitvogelen hoe ik een server moet hosten. Windows Server Linux Server Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.