Jump to content

kleding?


minithug

Recommended Posts

Hey hoi hallo.

Ik vindt dat er weinig keuze is kwa kleding de kleding is echt jare 70.

ik heb in me kleding kast dokters vuilnisman en een mooi pak maar voor de rest in de winkels is er weinig keus.

is er ergens een winkel of iets anders waar je kleding kan krijgen die je normaal in de winkel niet zou kunnen krijgen? ik heb alle kleding winkels al gehad maar er is vrij weinig keus dus ik hoop dat er ergens nog een 'secret' is :Y

Bedankt 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Op 'Happiness Island' vind je een t-shirt met Happiness Island erop.

Als je Playboy X vermoord, komt er in de kleerkast bij Playboy's huis het GTA III outfit[/font] :)

Ik heb playboy gedood, waar is z'n huis? dan kan ik daar eventjes kijken

Link to comment
Delen op andere websites

Je bent nog iets vergeten: een politie uniform, die krijg je helaas alleen bij Cops 'n Crooks de multiplayergame :N Zou er geen manier zijn om deze kleding op te slaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je PC versie hebt kun je natuurlijk modden.

Misschien sluikreclame maar mijn showroom (link in sig.)heb je IV mods en op www.gtagarage.com en vele andere sites.

Als je X360 of PS3 hebt dan heb je pech.

Helaas kan er daar niet op gemod worden.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Hey hoi hallo.

Ik vindt dat er weinig keuze is kwa kleding de kleding is echt jare 70.

ik heb in me kleding kast dokters vuilnisman en een mooi pak maar voor de rest in de winkels is er weinig keus.

is er ergens een winkel of iets anders waar je kleding kan krijgen die je normaal in de winkel niet zou kunnen krijgen? ik heb alle kleding winkels al gehad maar er is vrij weinig keus dus ik hoop dat er ergens nog een 'secret' is :Y

Bedankt 0_0

1. Voor het vrijheidsbeeld

2. Als je alle missies hebt gedaan, heb je de Vuilniswagenkleding en tijdens een missie moet je iemand vermoorden in het ziekenhuis, tijdens de missie is ergens een ambulanceuniform te vinden!

Link to comment
Delen op andere websites

Hey hoi hallo.

Ik vindt dat er weinig keuze is kwa kleding de kleding is echt jare 70.

ik heb in me kleding kast dokters vuilnisman en een mooi pak maar voor de rest in de winkels is er weinig keus.

is er ergens een winkel of iets anders waar je kleding kan krijgen die je normaal in de winkel niet zou kunnen krijgen? ik heb alle kleding winkels al gehad maar er is vrij weinig keus dus ik hoop dat er ergens nog een 'secret' is :Y

Bedankt 0_0

1. Voor het vrijheidsbeeld

2. Als je alle missies hebt gedaan, heb je de Vuilniswagenkleding en tijdens een missie moet je iemand vermoorden in het ziekenhuis, tijdens de missie is ergens een ambulanceuniform te vinden!

Dit is al gezegd via de link die Hanneswasco gaf

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zouden ze alle speciale diensten kleding op een plaats moeten hebben zoals bijv. brandweerpakken, politieuniformen, ambulanceuniform en werkers kleding!

Link to comment
Delen op andere websites

Op 'Happiness Island' vind je een t-shirt met Happiness Island erop.

Als je Playboy X vermoord, komt er in de kleerkast bij Playboy's huis het GTA III outfit[/font] :)

Ik heb playboy gedood, waar is z'n huis? dan kan ik daar eventjes kijken

Dat is in Northwood, Algonquin. Als het goed is staat er nu ook een icoontje bij van een safehouse

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk zouden ze alle speciale diensten kleding op een plaats moeten hebben zoals bijv. brandweerpakken, politieuniformen, ambulanceuniform en werkers kleding!

Dat is wat te gemakkelijk, liever ze krijgen door er iets voor te doen, door vb: voor het politie-uniform alle vigilante missies te doen ect.

Want in GTA IV krijg je weinig beloning voor de percenten die je verdient door iets van een 'missie' te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

WikiGTA -> Special Outfits

Verder is er geen andere kleding in GTA IV, je zal het dus moeten doen met de kleren van de winkels en de special outfits. Playboy X's Crib is hier te vinden. ;)

waar is die bivakmuts verkrijgbaar?

Na de missie 'Three Leaf Cover'. in je kledingkast bij hats.

Bewerkt: door -Stan-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...