minithug Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 hey hallo hoi. Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1 maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen? Thanks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gijsso Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Ik denk dat jou laatste missie No. 1 is van Brucie. Die heb jij dus als laatste gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wes-vercetti Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 probeer anders iedereen eff af te bellen het kan niet dat je helemaal geen missies meer krijgt er moet iets zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Jij moet zeker weten nog missies hebben want ik heb alle missies klaar en als ik gta opstart staat er Loading - Story complete Probeer eens te kijken met behulpt van deze lijstjes welke je nog moet - Missies - Missieoverzicht Succes ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ditmar154 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 hmm krijg je dit vaker of is dit maar 1 keer geweest zou best kunnen dat je een bug in je game hebt ofz00w maar ik zouw zkr ff dat missie ofverzicht van hierboven bekijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2009 "Story Complete" krijg je wanneer je de laatste missie van de verhaallijn doet. Dit kan Out of Commission zijn, of A Revenger's Tragedy. Er zijn echter missies die niet nodig zijn voor de verhaallijn, en zonder deze kun je dus alsnog bij een van de twee laatste missies komen. No. 1 van Brucie is een voorbeeld van zo'n missie. Je kunt deze nog open hebben staan ookal heb je de verhaallijn uitgespeeld. Jij hebt deze missie waarschijnlijk als laatste missie gedaan, waardoor deze nu bij jou in beeld komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DennisdeBrouwer Geplaatst: 29 juli 2009 Rapport Share Geplaatst: 29 juli 2009 hey hallo hoi.Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1 maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen? Thanks. Dat had ik ook, de missie NO.1 was moeilijk en ik ging verder! Uiteindelijk heb ik die als laatste gedaan. Je kunt alleen nog met vrienden uitgaan, stunten, voetgangers vermoorden of Online!!!, vind ik het leukst! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordib12 Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2009 ja dat is gewoon een missie die je al laatst gedaan hebt je moet je daar niks van aantrekke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 Heb je ook de 2 missies van little jacob gedaan en heb je ook al naar Dimitri gebeldt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jordir Geplaatst: 6 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 augustus 2009 het is dat ik gta iv nieuw heb en ik denk dat jij ff naar je mail moet en daar staat de missie voor je klaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.