Jump to content

No. 1


minithug

Recommended Posts

hey hallo hoi.

Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1

maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen?

Thanks.

Link to comment
Delen op andere websites

"Story Complete" krijg je wanneer je de laatste missie van de verhaallijn doet. Dit kan Out of Commission zijn, of A Revenger's Tragedy. Er zijn echter missies die niet nodig zijn voor de verhaallijn, en zonder deze kun je dus alsnog bij een van de twee laatste missies komen. No. 1 van Brucie is een voorbeeld van zo'n missie. Je kunt deze nog open hebben staan ookal heb je de verhaallijn uitgespeeld. Jij hebt deze missie waarschijnlijk als laatste missie gedaan, waardoor deze nu bij jou in beeld komt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
hey hallo hoi.

Als ik het spel opstart of save staat er saving No. 1

maar is dit een missie ofzo? ik heb namelijk niks meer geen missie's ik ben alleen nog maar aan het rond rijden en met me vrienden uitgaan... kan iemand mij verder helpen?

Thanks.

Dat had ik ook, de missie NO.1 was moeilijk en ik ging verder! Uiteindelijk heb ik die als laatste gedaan. Je kunt alleen nog met vrienden uitgaan, stunten, voetgangers vermoorden of Online!!!, vind ik het leukst!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...