jvj Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Hoi, ik wil een filmpje maken met de video editor. Het zal gaan over een aantal Punkers die dingen doen zoals: -moshen(wild rond zich heen slaan en duwen, soort dans) -gebruik van baseball bats, messen, vuisten, en molotov cocktails om mensen op straat en politie te terrorizeren Nodig: -genoeg spelers, hoe meer hoe liever -de spelers komen opdagen in punkoutfits (legerkleren, kapotte vuile kleren, combat shoes en dergelijke) met blanke ruige mannetjes, zorg voor variatie. Ook vrouwelijke punkettes welkom. -ik zoek eigenlijk nog een plaats waar een zogezegt optreden kan plaatsvinden, binnen of buiten. in een café of op een podium...hou het underground Suggesties welkom! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Welke console? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Welke console? PC. geinteresseerd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Welke console? PC. geinteresseerd? Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik heb GTA IV enkel op PS3. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 15 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juni 2009 Welke console? PC. geinteresseerd? Ik ben wel geïnteresseerd, maar ik heb GTA IV enkel op PS3. jammer. eigelijk raar dat de consoles nie tege elkaar kunnen he Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Ik wil wel meedoen :Y EDIT: Mijn Games For Windows Live = HumanRipper Bewerkt: 18 juni 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meryn Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 ik wil ook wel meedoen WINDOWS LIVE ACCOUNT = PHYRUSS XFIRE = senss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 ik wil ook wel meedoen WINDOWS LIVE ACCOUNT = PHYRUSS XFIRE = senss ok bedankt...ik stuur alle deelnemers een mail voor de film bijeenkomst...er zullen ook oefen bijeenkomsten zijn ik vraag ook iedereen zijn outfit te late weten, en ideeen te geven, over locatie, etc. O ja, de video zal er in verschillende delen komen. Jelle, aka PioneerJvj (live account) PS: mijn vorige videos checken? Hier: Social club tv PioneerJvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Milanovski Geplaatst: 14 augustus 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2009 Jammer dat ik het alleen op de Ps3 heb, maar alsnog succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.