FGras Geplaatst: 15 juni 2009 Rapport Geplaatst: 15 juni 2009 (bewerkt) Ik heb me kostelijk vermaakt met de game Ratchet and Clank: Tools of Destruction en Quest for Booty. Jullie ook? - Gaan jullie de volgende ook kopen of heb je nog nooit van Ratchet and Clank gehoord?Ontwikkelaar Insomniac GamesUitgever SonyGenre Actie/AdventurePlatforms PS3Aantal spelers 1Release 06/11/09Demo's • Ratchet & Clank: A Crack in Time Ratchet (Krell Canyon Demo) • Ratchet & Clank: A Crack in Time Clank (Great Clock Demo)Hier is de eerste Trailer:<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/watch?v=3sKwlBcGI18&hl=nl&fs=1"></param><param'>http://www.youtube.com/watch?v=3sKwlBcGI18&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=3sKwlBcGI18&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>En hier is een gameplay videootje:<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> Bewerkt: 29 oktober 2009 door FGras Reageren
FGras Geplaatst: 6 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2009 Hè mense, ik heb m gister ge pre-orderd. heb er echt zin in! heb dit nog ff aan de topic toegevoegd Ontwikkelaar Insomniac Games Uitgever Sony Genre Actie/Adventure Platforms PS3 Aantal spelers 1 Release 27/10/09 Demo nog in ontwikkeling, komt wel! Wie speelt hier nou nog mee R&C dan? R&C is echt het coolste spel ever! Reageren
Ikkes Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Ik ben erg benieuwd naar deze game..Heb beide andere delen ook op de Playstation 3 en beide bevielen me erg goed dus dat zal deze ook wel doen hoop ik. Ik koop hem echter niet meteen aangezien de tijd niet oneindig is en ik ook nog games als FIFA 10, Uncharted 2 en Modern Warfare 2 wil spelen moeten er keuzes gemaakt worden. Ik schuif hem dus nog een stukje door, denk begin 2010 dat ik hem koop. Over dat stukje "coolste spel ever" zijn de meningen wel verdeeld Reageren
FGras Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 (bewerkt) Er zijn vanaf vandaag 2 demo's beschikbaar in de store. 1 van Ratchet en 1 van Clank Dit is vrijwel de enige game die zoiets presteerd. Die van Clank was echt Super TOF (puzzelen) en die van Ratchet ben ik aan het downloaden De game heeft een vaste release date voor EU, namelijk 6 november Bewerkt: 29 oktober 2009 door FGras Reageren
gta_rulez Geplaatst: 29 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 Ben momenteel bezig beide demo's te downloaden. Ik ben echt benieuwd. Het spel lijkt me een leuke afwisseling op de shooters die ik normaal speel. De oudere delen heb ik ook nooit gespeeld, dus dit wordt een compleet nieuwe ervaring. Reageren
FGras Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2009 geloof me, je zult niet teleur gesteld zijn! Insomniac staat er bekend om, om zijn geweldige verhaal lijnen en R&C is al jaren een top game Reageren
BV_1993 Geplaatst: 4 november 2009 Rapport Geplaatst: 4 november 2009 Waarom komt het spel later in België dan in Nederland Ik krijg het vermoedelijk morgen, maar kan ook overmorgen zijn. Reageren
FGras Geplaatst: 4 november 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2009 (bewerkt) vandaag mochten ze m officieel verkopen, maar bij de FRS in mijn buurt hadden ze de voorraad nog niet gecheckt waardoor ze het ook nog niet konden verkopen. Mijn pre-order komt ook morgen pas binnen dus het is cker dat ik m morgen heb! EDIT: IK HEB M EN HIJ IS ECHT GEWELDIG! Bewerkt: 5 november 2009 door FGras Reageren
BV_1993 Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 vandaag mochten ze m officieel verkopen, maar bij de FRS in mijn buurt hadden ze de voorraad nog niet gecheckt waardoor ze het ook nog niet konden verkopen. Mijn pre-order komt ook morgen pas binnen dus het is cker dat ik m morgen heb! EDIT: IK HEB M EN HIJ IS ECHT GEWELDIG! Ik heb hem ook, maar hij is vertaald en ik vind niet hoe ik de stemmen in het Engels moet zetten. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 9 november 2009 Rapport Geplaatst: 9 november 2009 Ik heb hem ook, maar hij is vertaald en ik vind niet hoe ik de stemmen in het Engels moet zetten. Ik wel, stel je systeemtaal in op Engels. Staat bij systeeminstellingen. Mogelijk moet je het spel dan wel opnieuw installeren. Reageren
FGras Geplaatst: 3 januari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 januari 2010 Heb m paar daagjes geleden platinum gehaald! YEEHA! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.