MegaPilot Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Misschien leuk om te vermelden dat er ongelofelijk goede games in de PSN store van de PSP te verkrijgen zijn voor slechts de helft van de prijs. O.a. Fifa 10, Jak and Daxter,...Dit aanbod is geldig van 1 april tot 15 april, nee, geen aprilgrap, ik heb Fifa 10 al gekocht voor slechts 20 euro. Bewerkt: 3 april 2010 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor mij is de release van april toch Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Misschien leuk om te vermelden dat er ongelofelijk goede games in de PSN store van de PSP te verkrijgen zijn voor slechts de helft van de prijs. O.a. Fifa 10, Jak and Daxter,...Dit aanbod is geldig van 1 april tot 15 april, nee, geen aprilgrap, ik heb Fifa 10 al gekocht voor slechts 20 euro. Bedankt voor het melden. Ik zal kijken of ik in de volgende edities meer PSN-games (en eventueel XBLA) kan vermelden. Alleen nieuwe games zullen dan vermeld worden en geen prijsverlagingen. Daarvoor stuur ik je door naar de Playstation.Blog om de wekelijkse PSN-updates te bekijken. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 april 2010 De releaselijst van Mei 2010 staat in het Game Release topic. Deze is hier te vinden. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 april 2010 Rapport Geplaatst: 28 april 2010 Ik kan niet meer wachten op RDR :dans: Nog maar een kort maandje wachten Reageren
GTA-top Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 11 november Call Of duty black ops ( sorry als hij er al tussen stond) Reageren
Flokkert Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik kan niet meer wachten op RDR :dans: Nog maar een kort maandje wachten Ik kan ook niet meer wachten, RDR wordt "Game van het Jaar!" denk ik! Reageren
GwnHugo Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Damn, ik dacht dat Rdr ook voor de pc was. Ik had me er helemaal op verheugd. Dat is een tegenvaller zeg. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 11 november Call Of duty black ops ( sorry als hij er al tussen stond) Bedankt voor het melden, maar het duurt nog wel even voordat November aan de beurt is. Alleen de lijsten van de maand waar we NU in zitten staan er. De laatste release-lijst is dus Mei. Aan het eind van elke maand zal de lijst van de volgende maand geplaatst worden. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 11 mei 2010 Rapport Geplaatst: 11 mei 2010 Ik kan niet meer wachten op RDR :dans: Nog maar een kort maandje wachten Ik kan ook niet meer wachten, RDR wordt "Game van het Jaar!" denk ik! Volgens mij wordt RDR de "Game van het Jaar!" ,Ja Reageren
The360box Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Staan TDU2 en F1 2010 er al tussen? Volgens Play komen ze allebei op 24-9-'10 uit. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 @ The360box: Zoals ik al eerder aangaf in dit topic komt alleen de lijst te staan van de aankomende maand. September duurt nog wel even. Eind mei > Releases Juni Eind juni > Releases Juli Eind Juli > Releases Augustus enz.. Reageren
Dj-GTA Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Zoals ik al eerder aangaf in dit topic komt alleen de lijst te staan van de aankomende maand. September duurt nog wel even. Eind mei > Releases Juni Eind juni > Releases Juli Eind Juli > Releases Augustus enz.. @Quote Denk dat het na 3x de leden eraan laten herinneren zullen de meeste het wel weten haha. Misschien een idee om het ook nog in de hoofdpost te zetten? Als het er al in staat moet ik me schamen dat ik het niet gelezen heb. @Kai Mooi topic, is wel veel werk aan maar een goede moderator heeft dat wel voor de leden over haha. Groetjes, Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Denk dat het na 3x de leden eraan laten herinneren zullen de meeste het wel weten haha. Misschien een idee om het ook nog in de hoofdpost te zetten? Als het er al in staat moet ik me schamen dat ik het niet gelezen heb. Het staat inderdaad al in de hoofdpost. Maar mijn reactie was bedoeld voor the360box (post boven mijn reactie), hij wist het blijkbaar nog niet. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 juni 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juni 2010 De releaselijst van Juni 2010 staat in het Game Release topic. Deze is hier te vinden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.