Jump to content

Game Releases Hoofdtopic

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Misschien leuk om te vermelden dat er ongelofelijk goede games in de PSN store van de PSP te verkrijgen zijn voor slechts de helft van de prijs. O.a. Fifa 10, Jak and Daxter,...Dit aanbod is geldig van 1 april tot 15 april, nee, geen aprilgrap, ik heb Fifa 10 al gekocht voor slechts 20 euro. :)

Bewerkt: door MegaPilot
  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Kai-ShockWave

50

• Kenny-Petrovic

8

• NickOwnage

8

• MegaPilot

7

Geplaatst:

Voor mij is de release van april toch Grand Theft Auto IV: Episodes From Liberty City. :Y

Geplaatst:

Misschien leuk om te vermelden dat er ongelofelijk goede games in de PSN store van de PSP te verkrijgen zijn voor slechts de helft van de prijs. O.a. Fifa 10, Jak and Daxter,...Dit aanbod is geldig van 1 april tot 15 april, nee, geen aprilgrap, ik heb Fifa 10 al gekocht voor slechts 20 euro. :)

Bedankt voor het melden. :sigaar:

Ik zal kijken of ik in de volgende edities meer PSN-games (en eventueel XBLA) kan vermelden. Alleen nieuwe games zullen dan vermeld worden en geen prijsverlagingen. Daarvoor stuur ik je door naar de Playstation.Blog om de wekelijkse PSN-updates te bekijken.

• 3 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik kan niet meer wachten op RDR :dans: :dans: :sigaar::dans::dans:

Nog maar een kort maandje wachten 0_0

Ik kan ook niet meer wachten,

RDR wordt "Game van het Jaar!" denk ik!

Geplaatst:

Damn, ik dacht dat Rdr ook voor de pc was. Ik had me er helemaal op verheugd. Dat is een tegenvaller zeg. :(

Geplaatst:

11 november Call Of duty black ops ( sorry als hij er al tussen stond)

Bedankt voor het melden, maar het duurt nog wel even voordat November aan de beurt is. Alleen de lijsten van de maand waar we NU in zitten staan er. De laatste release-lijst is dus Mei. Aan het eind van elke maand zal de lijst van de volgende maand geplaatst worden.

Geplaatst:

Ik kan niet meer wachten op RDR :dans: :dans: :sigaar::dans::dans:

Nog maar een kort maandje wachten 0_0

Ik kan ook niet meer wachten,

RDR wordt "Game van het Jaar!" denk ik!

Volgens mij wordt RDR de "Game van het Jaar!" ,Ja _O_

Geplaatst:

@ The360box: Zoals ik al eerder aangaf in dit topic komt alleen de lijst te staan van de aankomende maand. September duurt nog wel even.

Eind mei > Releases Juni

Eind juni > Releases Juli

Eind Juli > Releases Augustus

enz..

Geplaatst:

Zoals ik al eerder aangaf in dit topic komt alleen de lijst te staan van de aankomende maand. September duurt nog wel even.

Eind mei > Releases Juni

Eind juni > Releases Juli

Eind Juli > Releases Augustus

enz..

@Quote

Denk dat het na 3x de leden eraan laten herinneren zullen de meeste het wel weten haha. Misschien een idee om het ook nog in de hoofdpost te zetten? Als het er al in staat moet ik me schamen dat ik het niet gelezen heb.

@Kai

Mooi topic, is wel veel werk aan maar een goede moderator heeft dat wel voor de leden over haha.

Groetjes,

Geplaatst:

Denk dat het na 3x de leden eraan laten herinneren zullen de meeste het wel weten haha. Misschien een idee om het ook nog in de hoofdpost te zetten? Als het er al in staat moet ik me schamen dat ik het niet gelezen heb.

Het staat inderdaad al in de hoofdpost. Maar mijn reactie was bedoeld voor the360box (post boven mijn reactie), hij wist het blijkbaar nog niet. :puh:

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...