RRGangstertje Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Hey daar ben ik weer. Kijk, ik heb een script, maar die noobie spawn vind ik niet leuk. het liefst wil ik mijn poppetjes laten spawnen bij mijn zelf gemaakte base. Ik heb als /save new noobie spawn gedaan. Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar wie weet waar ik hem kan plaatsen? dankjewel! Reageren
David22 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten. Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Zo moeilijk is het toch niet om tutorials te lezen? In een ander topic heb ik je al eens een link gegeven naar Sandra's beginnerstutorials, waar dat haarfijn in staat uitgelegd. Kom je er hier op GTAForum niet uit, lees dan de SA-MP wiki. Hier staat alle informatie op die je nodig hebt. SA-MP wiki link. Deze is wel in het Engels, maar als je geen Engels kan kan je ook niet scripten. Eh, 9 op engels? Reageren
Timske Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Zet ze onder de: public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer? Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Dan verander je simpelweg de coördinaten van de spawn. Reageren
Timske Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer? Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten.. Reageren
David22 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten.. Ik heb als /save new noobie spawn gedaan.Dus ik heb de addplayerclass, nu nog weten waar ik hem moet plaatsen en klaar /save kan trouwens ook buiten de debug, als je in een server zit en je doet /save <commentaar> werkt het ook . Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Zet ze onder de:public OnGameModeInit() Bijvoorbeeld: public OnGameModeInit() { // Don't use these lines if it's a filterscript SetGameModeText("Blank Script"); AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0); return 1; } AddPlayerClass(Peds[0],2048.4731,59.3009,183.9650,0.0,0,0,0,0,0,0); Ik heb alle characters, hoe IDK.. ik heb dit (zie boven) wat is dat nou weer? Heb je geen Debug? Dan naar een plek gaan en /save doen.. Dan gewoon de lijn uit de savedpositions halen en erin zetten.. al geprobeerd, geeft geen zin, ik blyf daar spawnen Reageren
David22 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Geef je addplayerclass eens... Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien: new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {-2720.4583,-317.6606,7.8438} }; Bewerkt: 17 juni 2009 door D-V-D-K Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Jullie zitten verkeert te kijken, zoek voor 'gRandomPlayerSpawns', zal er waarschijnlijk zo ongeveer uit zien: new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {-2720.4583,-317.6606,7.8438} }; Oke, maar nu wil ik ze daar laten spawnen, Met deze code, zou jij die om willen setten? CODE: AddPlayerClass(264,1272.5010,-2048.4731,59.3009,183.9650,0,0,0,0,0,0); // new noobie spawn Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} }; Reageren
RRGangstertje Geplaatst: 18 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} }; Dankje, maar hoe deed je dat nou dan? Hoe zette je dat om? Reageren
David22 Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {1272.5010,-2048.4731,59.3009} }; Dankje, maar hoe deed je dat nou dan? Hoe zette je dat om? Kijk en vergelijk: AddPlayerClass(SkinID, X, Y, Z, Angle, Wapen1, Ammo1, Wapen2, Ammo2, Wapen3, Ammo3); new Float:gRandomPlayerSpawns[1][3] = { {X, Y, Z} }; X, Y en Z kopiëren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.