Jump to content

laptop

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij iedere laptop zit Vista, en dat terwijl ik hier nog een DVD Vista heb liggen. Nergens kan je een laptop aanschaffen zonder Vista.... En daardoor zijn die dingen erg duur...

In de voorwaarden staat dat je in aanmerking komt voor een refund wanneer je een laptop aanschaft met Vista erop en de voorwaarden niet accepteert. Nu vroeg ik me af, is het mogelijk om een laptop zonder te kopen?

Geplaatst:

Er zijn nog wel laptops te koop met XP: de netbooks. Maar voor de rest zijn er alleen maar laptops met Vista te koop en je kan nergens eentje zonder kopen, helaas.

Geplaatst:

Veel laptops hebben ook een downgrade naar XP functie.

En misschien kan je ook nog even wachten tot Windows 7 uit is.

Geplaatst:

Eens met @TaartJJ~!, ik verwacht dat Windows 7 een goede evolutie voor de notebooks is, ik zou inderdaad ook wachten.

Geplaatst:

Maar er worden inderdaad geen laptops zonder OS geleverd, dus moet je je bij de prijs neerleggen.

Geplaatst:

Ik had online wat rond gezocht, en daar las ik dat er een mogelijkheid was tot het terugkrijgen van de verkoopprijs, wanneer je de voorwaarden niet accepteert...

Geplaatst:
Ik had online wat rond gezocht, en daar las ik dat er een mogelijkheid was tot het terugkrijgen van de verkoopprijs, wanneer je de voorwaarden niet accepteert...

en dan?

Geplaatst:
Ik las ergens een blog, hij kreeg 200$ van hp voor de OS

Joh, dan zit je in een hele procedure en kan je tijden je laptop niet gebruiken. Kan je niet gewoon het CDtje van iemand anders met XP lenen en dat er dan op doen?

Geplaatst:

Hij wilt helemaal geen XP. Hetgeen wat hij wilt is een laptop kopen zonder Vista, omdat hij thuis al een Vista DVD heeft en dan liever zelf Vista erop zet, en minder hoeft te betalen voor een laptop, omdat je ook betaald voor de geleverde software. Maar helaas kun je nergens laptop's kopen zonder OS erbij. En ik betwijfel of je echt meteen honderden euro's goedkoper uit zou zijn. Het zou denk ik neerkomen op een paar tientjes.

Geplaatst:
Hij wilt helemaal geen XP. Hetgeen wat hij wilt is een laptop kopen zonder Vista, omdat hij thuis al een Vista DVD heeft en dan liever zelf Vista erop zet, en minder hoeft te betalen voor een laptop, omdat je ook betaald voor de geleverde software. Maar helaas kun je nergens laptop's kopen zonder OS erbij. En ik betwijfel of je echt meteen honderden euro's goedkoper uit zou zijn. Het zou denk ik neerkomen op een paar tientjes.

Dat is echt de grootste onzin die ik ooit gelezen hebt. Het is toch logisch dat er geen laptops met OS worden geïnstalleerd of ligt dat aan mij? :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...