keessie Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) hallo ik ben sinds kort een bandje begonnen met 4 mensen: roy-drum tom-rythm gitaar till-lead gitaar en ik ron- keyboard we spelen een rock liedjes en wat in die richting we zijn bezig met zelf een paar nummers te schrijven maar wat we nog niet hebben is een naam en aangezien we niks leuks konden bedenken vraag ik het maar hier ik heb even snel op guitar pro alle noten geplakt van ons nummer dat we zelf geschreven hebben klinkt echt bagger vergeleken bij echt spelen maar dan hebben jullie toch een idee dus heeft iemand een leuke naam voor ons? grz i_can__t_live_without_you.rar Bewerkt: 16 juni 2009 door keessie Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Hmmz. Een naam bedenken kunnen mensen ook niet zomaar voor je doen. Het is jullie band en jullie groep. Probeer dus iets te bedenken wat origineel kan zijn en wat heel erg goed bij jullie past. combineer bijvoorbeeld jullie persoonlijkheden met elkaar en misschien komt daar iets leuks uit. Veel suc6 Reageren
d0m1n4t0r Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Oh dus jullie rocken ? Rocket Power Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) De dudes. Of de dudettes. Bewerkt: 18 juni 2009 door Galiorix Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 Ik heb dezelfde techniek gebruikt voor jou als ik heb gedaan voor mijn band. Ik kwam op iets al The Revolutions. Maar een bandnaam is eigenlijk echt iets dat je zelf moet bedenken. grtz Tom Reageren
keessie Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 bedankt voor de reacties we hebben wat zitten denken en kwamen op: the desires wat denken jullie? Reageren
moechy Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Geplaatst: 21 juni 2009 bedankt voor de reacties we hebben wat zitten denken en kwamen op: the desires wat denken jullie? Nice naam. Maar waarom meervoud? Ik zou hem in het enkelvoud houden. Klinkt even krachtig als The Setup (Antwerpse hardcore punk band.) Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 Wat dacht je van New Divide? Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 bedankt voor de reacties we hebben wat zitten denken en kwamen op: the desires wat denken jullie? Zoals moechy zegt in het enkelvoud en je hebt iets heel goed. Misschien kun je ook gewoon Desire nemen? grtz Tom Reageren
GAMEKINGZ Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 wat te denken van The Rock'n'Road Desires Reageren
NickOwnage Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 The Rock Desire of Fate misschien? Reageren
Puma Geplaatst: 22 juni 2009 Rapport Geplaatst: 22 juni 2009 (bewerkt) Ga eerst maar eens een bassist(e) zoeken, want zonder bassist kom je nergens. Pluk hierbij niet de eerste de beste eruit die dat wil, want als je een beetje goed wil overkomen is, naast de drummer, de bassist(e) degene die de muziek draaiende houdt. De bas is de zachte, wollen deken waar de rest van de instrumenten overheen rolt.. Ojah, over jullie naam: bedenk waar jullie mee bezig zijn (beginnend muziekanten, neem ik aan), bedenk hoe julllie zijn, bedenk wat voor soort muziek jullie maken en als jullie eigen nummers schrijven, wat het thema daarvan is. Wij (of in ieder geval ik niet) kunnen geen goede naam verzinnen zonder dat we (ik) daar geen info over heb. De band waar ik in zit heet Vine: het betekent klimplant. Klimplant, in de zin dat wij hogerop willen komen. Tevens zitten in het woord 'Vine' de naam "Vincent" (gitarist) en "Fin" (ik ben half fins) verstopt. Er zit alleen geen link in met de drummer. We wilden iets korts en dit woord klonk ook nog eens cool. Als je nog eens een sampeltje post, zet dan even je .midi om naar .mp3. Betere kwaliteit etc. blabla. Dit kun je doen op http://www.hamienet.com/midi2mp3 . Bewerkt: 22 juni 2009 door Puma Reageren
keessie Geplaatst: 23 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 bedankt voor de link puma en een bassist hebben we al half hij denkt er nog over na en de naam moet kort en krachtig zijn de meesten hebben iets van 5 jaar ervaring behalve de drummer die heeft 1 jaar de 2 liedjes waar we nu mee bezig zijn, zijn allebij lovesongs en waarschijnlijk worden het wel dat soort liedjes. de bedoeling kwa style muziek is een beetje coldplay en the fray allemaal bedankt voor het meedenken ik persoonlijk vind Desire zelf ook vet lekker kort en met de betekenis: verlangen naar onze muziek grz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.