lolhooftz Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 ik heb een probleem met gmax.... screen; wat moet ik doen?¿?¿ ik heb al geregistreert enzo Reageren
Beagle Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 Probeer bij de snelkoppeling van Gmax rechtsklik -> Eigenschappen -> Snelkoppeling en dan achter alle tekst bij Doel: zet je -H. Start Gmax opnieuw op, en selecteer daarna uit een van de volgende opties: HEIDI, Direct3D and OpenGL. Ééntje zou al geselecteerd moeten zijn, kies een ander. Kijk of je viewport werkt. Indien dit niet het geval is probeer je dit opnieuw. Werkt het wel, verwijder dan weer de -H uit de snelkoppeling. Succes Reageren
lolhooftz Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 THX:D hij is alleen fcktup traag maar boeie:D thx Reageren
lolhooftz Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) ANDER ONDERWERP[help xd!] wat is een .ifp bestand?? [zijn bestanden uit gta3.img] edit; LAATMAAR,WEET T AL = NIX VOOR MIJ D; MAARUH..?¿ waar vind ik de .coll van de kart kart.col ??thx:D Bewerkt: 16 juni 2009 door lolhooftz Reageren
Beagle Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 In IFP bestanden staan animaties opgeslagen. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 enne de .coll van de kart dan? Reageren
Beagle Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 De col van een voertuig zit in de DFF zelf. Deze kan je met de COL IO nog steeds importeren, door de DFF te selecteren. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 ok thabx alweer snap alleen nix van de models .. zie alleen maar een rondje met 4kantje er in maar laat maar Reageren
Beagle Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Dat is de collision, dat is niet het model wat je in GTA ziet. Om het model te importeren moet je de DFF importeren. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 maar als ik de dff importeer zegt ie; geen normaale dff:?¿ Reageren
Beagle Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Dan ben je dus een DFF aan het importeren die niet origineel is, waarschijnlijk een gemodde DFF. Dit is de extra beveiliging die Kam erbij heeft gedaan. Importeer een originele DFF van GTA San Andreas. Reageren
lolhooftz Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 maar ik heb de kart van gta sa modern mod het is een soort raket zoon automaat waar je muntjes in moet gooien enzo maar ik wil de onderste helft weg halen-,- want is egt vet leluk-,-XD is dr een manier om te fixe ofzo? [ ik kan wel de .col openen maar die is gwn van oude kart-.-] Reageren
Beagle Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ga er maar niet van uit dat het je lukt om dit goed te importeren. Je kan het proberen met Zmodeller, om te importeren, maar je moet betaalde versie daar van hebben om te exporteren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.