Roedi Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Hoi, zijn er nog mensen die niet online kunnen inloggen en de multiplayer niet beschikbaar is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Hoi, zijn er nog mensen die niet online kunnen inloggen en de multiplayer niet beschikbaar is? Xbox Live is vandaag wel offline i.v.m. onderhoud. Ik weet niet of het daarmee wat te maken heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Vandaag ligt de server van games for windows live 24 uur offline, wegens werkzaamheden fzoiets. Hoogst normaal dus. Morgen is alles weer normaal. Bewerkt: 16 juni 2009 door senneken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roedi Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Ok bedankt mensen, maar wachten tot morgen dan Bewerkt: 16 juni 2009 door Roedi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Vraagje, hoe laat is het onderhoud dan afgelopen? Morgen. (A) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomasso Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Vraagje, hoe laat is het onderhoud dan afgelopen? Morgen. (A) Wil ik ook wel weten Kan iemand mij zeggen waar ik de status van de server voor PC kan zien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Vandaag ligt de server van games for windows live 24 uur offline, wegens werkzaamheden fzoiets. Hoogst normaal dus. Morgen is alles weer normaal. aaah oef. Ik dacht dat ik niet meer online kon door de memrestricts dat ik had gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Vandaag ligt de server van games for windows live 24 uur offline, wegens werkzaamheden fzoiets. Hoogst normaal dus. Morgen is alles weer normaal. aaah oef. Ik dacht dat ik niet meer online kon door de memrestricts dat ik had gedaan. Dat kun je gewoon fixen toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mevin Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 (bewerkt) Het is volgens mij precies om 0.00 afgelopen (zeiden ze in de mail) Kan iemand mij zeggen waar ik de status van de server voor PC kan zien? Weet niet echt wat je bedoelt maar probeer eens via instellingen naar netwerstatus En welkom op het forum Bewerkt: 16 juni 2009 door Mevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tomasso Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2009 Het is volgens mij precies om 0.00 afgelopen (zeiden ze in de mail)Kan iemand mij zeggen waar ik de status van de server voor PC kan zien? Weet niet echt wat je bedoelt maar probeer eens via instellingen naar netwerstatus En welkom op het forum Dank je Ik bedoel: Waar kan ik de status zien van de Windows Live server? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Het is volgens mij precies om 0.00 afgelopen (zeiden ze in de mail)Kan iemand mij zeggen waar ik de status van de server voor PC kan zien? Weet niet echt wat je bedoelt maar probeer eens via instellingen naar netwerstatus En welkom op het forum Dank je Ik bedoel: Waar kan ik de status zien van de Windows Live server? Niet. Het is gewoon na 24 uur afgelopen, wat nu dus is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.