razz Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 hallo allemaal! ik heb een probleem ik kan me niet aanmelden in gtaIV via windows live ik krijg foutcode 0×80151909 wie kan mij helpen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 wat komt er bij ide error te staan? wss zijn de servers offline Reageren
razz Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 wat komt er bij ide error te staan?wss zijn de servers offline alleen deze foutcode, ik kan me niet meer aanmelden bij windows live Reageren
Sprunk Geplaatst: 16 juni 2009 Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 klik GfwL is vandaag offline vanwege onderhoud aan de servers. Dat verklaard waarom je niet kan inloggen. Reageren
razz Geplaatst: 16 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 juni 2009 klikGfwL is vandaag offline vanwege onderhoud aan de servers. Dat verklaard waarom je niet kan inloggen. Oke dan!! hey bedankt voor je response!! Reageren
jvj Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 klikGfwL is vandaag offline vanwege onderhoud aan de servers. Dat verklaard waarom je niet kan inloggen. Oke dan!! hey bedankt voor je response!! klopt. was bij mij ook die dag, ik vroeg het de dag erna aan andere gta4 gamers, zij konden ook niet aanmelde. Een zwarte dag in de wereld van GTA 4 MP! Reageren
Sprunk Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Dat iedereen zo verrast is hierdoor? Het is toch ruim van tevoren bekend gemaakt dat ze die dag offline waren wegens onderhoud. Reageren
jerenjen Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Dat iedereen zo verrast is hierdoor? Het is toch ruim van tevoren bekend gemaakt dat ze die dag offline waren wegens onderhoud. Hoi Heb gta4 gekocht en krijg bij het opstarten een foutcode, namelijk fatal error dd3d50. Kan iemand mij vertellen waarom het spel het niet doet Alvast bedankt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 Dat iedereen zo verrast is hierdoor? Het is toch ruim van tevoren bekend gemaakt dat ze die dag offline waren wegens onderhoud. Hoi Heb gta4 gekocht en krijg bij het opstarten een foutcode, namelijk fatal error dd3d50. Kan iemand mij vertellen waarom het spel het niet doet Alvast bedankt Wat zijn je systeemspecs? Reageren
wesley123 Geplaatst: 20 juni 2009 Rapport Geplaatst: 20 juni 2009 daar hoef je neit eens naar te vragen, die error betekent dat hij geen dirctx videokaart heeft dus is de kans groot dat de rest ook neit voldoet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.