r.deroos Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Hoi Heeft iemand een WRAPPED Save game van gta4? Voor de pc, ik snap al die andere manieren niet helemaal. Daarom ben ik blij met Flitskikker, zo: Heeft iemand een savegame (Wrapped) Die ik zo op mijn pc kan zetten? Bedankt EDIT: Als niemand zo'n savegame heeft, kan iemand dan stapje vor stapje (klein dus) uitleggen hoe je deze savegame bij de mijne zet: http://www.thegtaplace.com/downloads/file.php?id=3542 Bedankt! Bewerkt: 17 juni 2009 door r.deroos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 21 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 (bewerkt) Gebruik dit lijstje maar eens: [b]Missie(s):[/b] [b]Cheaten:[/b] (ja/nee) [b]Overig:[/b] [b]Console:[/b] Bewerkt: 21 juni 2009 door Djmaddox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
r.deroos Geplaatst: 21 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2009 Missie(s): Three leaf clover of verder Cheaten: mag, liever niet Overig: uploaden met wrapper van flitskikker Console:PC Bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.