NFSGTA Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Kan deze kaart IV op high spelen? Link Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Medium, als de rest van je specs ook goed zijn. GTA IV heeft gewoon een hele slechte engine, die mooi beeld brengt maar ten koste van veel te veel prestatie Ik heb deze: http://www.databyte.nl/21137-00-40R en daar mee draait het redelijk op High, terwijl Crysis als een zonnetje draait Bewerkt: 17 juni 2009 door T@rget Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Medium, als de rest van je specs ook goed zijn. GTA IV heeft gewoon een hele slechte engine, die mooi beeld brengt maar ten koste van veel te veel prestatieIk heb deze: http://www.databyte.nl/21137-00-40R en daar mee draait het redelijk op High, terwijl Crysis als een zonnetje draait Met de HD4870X2 redelijk op high? Wtf. Dat is 1 van de beste videokaarten van het moment Misschien is de rest van je pc wel slecht ofzo ? Maar als je een beetje goede specs hebt, + die videokaart moet je GTA IV op high makkelijk aankunnen toch? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Valt wel mee hoor naar mijn idee is GTA gewoon een brak spel, qua engine, maar misschien stel ik me aan als ik er zo bij na denk draait het wel met 30 tot 40 FPS Processor: Manufacturer: Home made Processor: Intel® Core2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs), ~2.4GHz Memory: 4094MB RAM Hard Drive: 910 GB Total Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2 Monitor: 19" Widescreen TFT Monitor Sound Card: SupremeFX 2 Speakers/Headphones: Logitech Clearchat USB Headset Keyboard: Logitech G15 Gaming Keyboard Mouse: Logitech G5 Gaming Mouse V2 Mouse Surface: Simple, blue surface Operating System: Windows Vista™ Ultimate Service Pack 1 x64 Motherboard: ASUS P5E Bewerkt: 17 juni 2009 door T@rget Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Raar man Maar mooi systeem @ NFSGTA Maar je kunt ook de HD4850 kopen, is niet zo heel duur, en kan GTA IV op high aan, als de rest van je pc voldoet... Bewerkt: 17 juni 2009 door nick_kerkwijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 GTS250 is beter dan de HD4850. En ja, de GTS250 is een vrij goede kaart. 't is alleen een iets vernieuwde 9800GT, maar goed. Met de rest van je systeem uit je handtekening moet gta iv wel high kunnen. Al zijn er veel betere videokaarten te krijgen voor maar een paar tientjes meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Als we je budget voor een nieuwe videokaart als je dat wilt kunnen we de best uitzoeken voor je geld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 GTS250 is een hoger geklokte 9800GTX+ daar zit een hoop verschil in. Je kan trouwens beter een HD4870 of GTX260 pakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb deze kaart al. Ik wou gewoon weten hou goed hij IV kan draaien. Verder doen die specs van mij het nu heel erg goed. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Deze kaart kan GTA IV echt wel op high draaien hoor. Mits je de 1 GB versie neemt want dat heeft GTA wel nodig. En ik weet niet hoe jullie erbij komen dat het een OC 9800GT is. Het is een verbeterde 9800GTX+, dat scheelt nogal een bekkie. Qua prestaties zit'ie tussen een 4850 en 4870 in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.