peter-de-gekste Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hallo mensen...ik weet niet of een van jullie dit wel eens heeft...maar als ik een wanted lvl heb en dan het save en dan weer verder gaan..dan schiet de politie nogsteeds op mij??...heeft iemand anders dit ook?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hallo mensen...ik weet niet of een van jullie dit wel eens heeft...maar als ik een wanted lvl heb en dan het save en dan weer verder gaan..dan schiet de politie nogsteeds op mij??...heeft iemand anders dit ook?? Neeh dit heb ik nooit, misschien zit er een fout op jou CD?? Want ik ken niemand anders die dit probleem wel heeft :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 ik hep het ook nie het zal wel een kleine bug zijn ofzo en volgens mij ben je de enige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Je moet je game dan weer loaden. Is ook met Vice City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Hier is een al een topic over geweest? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Maze. Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hij is nog vrij nieuw dus hij zal dat vast niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fatty owl Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 Je moet je game dan weer loaden.Is ook met Vice City. maar is niet me SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 22 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2005 hij is nog vrij nieuw dus hij zal dat vast niet weten april...mei bijna een maand dan weet je toch wel waar de zoekfunctie is of niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
peter-de-gekste Geplaatst: 10 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 hij is nog vrij nieuw dus hij zal dat vast niet weten april...mei bijna een maand dan weet je toch wel waar de zoekfunctie is of niet eigelijk nog niet omdat ik die nooit gebruik :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 10 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2005 Dit is trouwens ook met SA. Ik heb hem op de PS2. En als ik een wanted level code invoer blijven ze nog steeds op me schieten. Dit is niet altijd zo. Maar het gebeurt me toch iets te vaak. terwijl ik dat niet met Vice City had. @-peter-de-gekste. Volgende keer A.U.B toch de zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.