Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal kheb ALWEER een vraag weten julie goede sites voor sounds en zou iemand deze kunne zoek

Ferrari 599 GTB Fiorano als je die hebt zou het super zijn en uh hoe maak je .wav geluiden met welke tools want dan kan ik ze zelf maken :puh::D

Geplaatst:
Een goed programma om muziek/sound FX's te maken is Audacity. Het is gratis. op www.flashkit.com kan je veel geluiden vinden.

OKE THX MAAR WEET NOG IEMAND HET GELUID VAN DIE FERRARI TE VINDEN sorry voor capslock

Geplaatst:

Nee, dat zal waarschijnlijk niet bestaan. hier is wel een filmpje met geluid van die auto, misschien dat het je zelf lukt om er iets mooi's van te maken?

Geplaatst:
Nee, dat zal waarschijnlijk niet bestaan. hier is wel een filmpje met geluid van die auto, misschien dat het je zelf lukt om er iets mooi's van te maken?

hoe moet ik die toolkit ofzo download ik zie van alles programmatjes maar hoe moet ik hem downloaden

Geplaatst:
Welk programma? Audacity, San Andreas Audio Toolkit? Welke bedoel je, wat wil je?

die site die je me hebt gegeven ^_^

Geplaatst:

Ik heb twee sites gegeven; Flashkit.com en dat filmpje. Op Flashkit kan je geluiden en loops downloaden, dat filmpje is een gewoon filmpje die je kon gebruiken om een goed geluid te maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...