glenp Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) hallo kan er mij iemand helpen ik krijg steeds een foutcode als ik mij wil aan melden bij games for windows op het spel gta 4 dus ik hoop dat iemand mij kan helpen bedankt opvoorhand grtz Bewerkt: 17 juni 2009 door glenp Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik dacht dat gfwl plat ligt omwille van onderhoudswerken. Ik weet nu wel niet of dat de servers al terug actief zijn. Reageren
glenp Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik dacht dat gfwl plat ligt omwille van onderhoudswerken.Ik weet nu wel niet of dat de servers al terug actief zijn. maar hoe kan ik ik dan het spel opslaan ? want als ik het wil opslaan moet ik mij aanmelden :s Reageren
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Ik dacht dat gfwl plat ligt omwille van onderhoudswerken.Ik weet nu wel niet of dat de servers al terug actief zijn. maar hoe kan ik ik dan het spel opslaan ? want als ik het wil opslaan moet ik mij aanmelden :s geduld hebben denk ik. Reageren
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Geplaatst: 17 juni 2009 Volgens mij kun je ff indie 2e foto van je, jouw IP adres er even uit laten.Want het lijkt me niet slim om die zomaar te posten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.