NFSGTA Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Zo als je wel kan zien wil ik graag weten waar playboy x woont. Ik kan zijn huis nl niet vinden. Ik ben nl vanplan hem af te slachten in the holland play[/font] Bewerkt: 17 juni 2009 door NFSGTA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Dat krijg je vanzelf te zien als je de missie start. Er zullen een D en een X icoontje op je Radar komen te staan. Ga naar de X en ga in de marker staan. Succes met je missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NFSGTA Geplaatst: 17 juni 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Hoelang moet je dan wel niet wachten? Zit nu al zo'n 10 min. te wachten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Zo als je wel kan zien wil ik graag weten waar playboy x woont. Ik kan zijn huis nl niet vinden. Ik ben nl vanplan hem af te slachten in the holland play Click here to view the SnapMap Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 (bewerkt) Hoelang moet je dan wel niet wachten? Zit nu al zo'n 10 min. te wachten! Gedult loont. Zoek een mooie wagen en ga wat rondrijden. Dwanye en Playboy zullen je vanzelf wel bellen. Heb je BTW alle missie's van Playboy X al gedaan? Edit: lol precies een minuut later als Sniper44 gepost. Bewerkt: 17 juni 2009 door Tommy-Vercetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik wil niet lullig doen, maar zou je a.u.b. spoilers willen gebruiken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Senne Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb toen denk ik zelf gebeld naar Playboy X, en die nam gewoon op, waarna de icoontjes verschenen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb toen denk ik zelf gebeld naar Playboy X, en die nam gewoon op, waarna de icoontjes verschenen. Dat kan je idd doen. Als je moet wachten op een belletje van iemand dan kan je al zelf bellen naar je opdrachtgever. Toch één iets goed waarvoor die irritante gsm dient Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fiegel5 Geplaatst: 17 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 juni 2009 Ik heb ook redelijk lang moeten wachten op mijn belletje. Wat je dan kan doen is alvast naar de locatie begeven, en af en toe een keer bellen. Ik had dat ik eerst ook een paar miste, maar daarna pakte hij op en begon de missie. Je kunt ook nog Dwanye bellen. Wellicht werkt dat ook nog, anders moet je gewoon verder gaan met de verhaallijn. Op een keer komt het wel . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2009 Ik heb toen denk ik zelf gebeld naar Playboy X, en die nam gewoon op, waarna de icoontjes verschenen. bij mij is dat nog nooit gelukt ik moest gewoon wachten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.